4 🚿

3.7K 236 29
                                    

"Kam jdeš?" zeptala se mě Lily, když jsem nasraně vyšla z koupelny a mířila si to ke dveřím.

"Za Remusem," odvětila jsem a měla ruku na klice, že půjdu.

"Ve spodním prádle?" zeptala se a zvedla pohled od knížky, kterou zrovna četla.

"Ale Lily, on má můj ručník," zanaříkala jsem zoufale a oblékla si červený kimono župan, aby neřekla. "Stačí?" zeptala jsem se a ona po mně hodila pohled typu myslíš to vážně, ale já ho ignorovala a vyšla z pokoje.

Hned na schodech jsem litovala toho, že nemám boty nebo ponožky, ale vracet jsem se nehodlala. Vešla jsem do společenky, kde v tuhle dobu seděli hlavně vyšší ročníky a hlavně kluci. Super, na tohle jsem taky zapomněla.

"Ale, ale, ale, koho pak to tady máme, agresivní Cam, která je tu jen v župánku, kam pak Cam?" zeptal se mě nechutným hlasem největší idiot z Nebelvíru a já protočila očima. Byl v sedmém ročníku a já doufala, že už ho nikdy neuvidím.

"Drž hubu Johansi," zavrčela jsem na něj a otevřela dveře od klučičích ložnic a použila zmrazovací kouzlo. Šla jsem výš a výš a potkávala čím dál tím starší kluky, kteří svoje očumování uměli zakrýt lépe než ti nejmladší kluci.

Došla jsem k pokoji, který jsem hledala a vtrhla do něj. Všechny pohledy v místnosti se stočili na mě. James, který se na mě jen podíval a dál mi nevěnoval pozornost a koukal do knížky. Lily na něj má fakt vliv. Sirius, který mě s úšklebkem pozoroval. A Peter, který něco jedl a koukal na mě jako na jídlo. Bylo to nechutný.

"Cabello, copak už jsi zatoužila po mám neofolatelnám těle, že jsi nám sem vtrhla jen v župánku?" zeptal se Sirius a já jen protočila očima.

"Kde je Remus?" zeptala jsem se a ignorovala jeho poznámku.

"V koupelně," zamumlal James a já jsem se na něj vděčně usmála.

"Copak? Snad se k němu nechceš připojit," zasmál se Sirius a já protočila očima.

"Hele, ani ne, jen má něco, co chci," mrkla jsem na něj vědoma si toho, jak to zní a otevřela jsem dveře od koupelny, kde stál Remus jen v ručníku a čistil si zuby. S úšklebkem si mě prohlédl.

"Co mám a ty to chceš?" zeptal se posměšně Remus, když vyplivl pastu. Já jsem se snažila koukat mu do očí, ale jeho tělo prostě vybízelo k tomu, abych se dívala.

"Chci svůj ručník," zavrčela jsem.

"Tak ten nemám," pokrčil rameny a já jsme se zarazila.

"Tys ho tam nechal?" zeptala jsem se a vyběhla z jejich pokoje a ze společenky ven. Upřímně, bylo mi úplně jedno jestli mě celé Bradavice uvidí jen ve spodním prádle, prostě jsem chtěla svůj ručník, ale když jsem tam doběhla, tak tam nebyl, ani když jsem to prohlížela po třetí.

Lhal mi, měl můj ručník. Naštvaně jsem se vrátila do našeho pokoje a lehla si na postel.

"Tak co?" zeptala se Lily.

"Co uděláš, když ti řeknu, že jsme proběhla celé Bradavice, jen v tomhle?" zeptala jsem se a podívala se na ní. Ona jen vykulila oči a začala se smát. "Remus mi lhal, řekl mi, že ho nemá, ale když jsem doběhla do prefektské koupelny, tak tam nebyl, takže ho má."

"Plánuješ pomstu?" zeptala se Lily, i když odpověď byla jasná.

Má můj ručník!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat