10 🚿

3.5K 238 24
                                    

"CAMILO CABELLO, OKAMŽITĚ VYLEZ Z TÉ POSTELE," zařvala na mě Lily, ale já jí jen dál ignorovala a koukala na ní z pod deky.

"Ani mě nehne," zavrčela jsem na zpět a ještě více se zahrabala do peřin. Od včerejšího večera se za sebe hrozně stydím. Vždyť jsem se málem líbala s Remusem. To prostě nejde, jsme jen kamarádi.

"Tak fajn," řekla naštvaně a odešla. Zamrkala jsem. Vzdala se docela snadno, ale přeci nevadí, když jeden den nebudu ve škole. Navíc je pátek, takže co. Zavřela jsem oči a chystala se znovu usnout, ale v tom se znovu otevřely dveře. Že by Lily šla pro nějakou tajnou zbraň?

"Tak šup vstávej,"ozval se sametový hlas a já poznala Remuse. Do prdele. Ta mrcha. To si s ní ještě vyřídím. Taková zrada. Já tu holku fakt už něčím přerazím. Jak mi něco takového mohla udělat? Poslat sem mého úhlavního nepřítele. Fajn. Není to můj úhlavní nepřítel, ale chci se mu teď nějakou dobu vyhýbat.

"Zapomeň," zahučela jsem polohlasně v odpovědi a dál držela oči zavřené, protože jsem doufala, že odejde a nechá mě být. Ale to jsme se šeredně pletla.

"Dělej," zašeptal mi do ucha a já jsem se tak lekla, že jsem povyskočila a dotkly jsme se nosy. Bohužel já jsem se dostala do takové pozice, ze které jsem se nemohla hnout. Jediná spása byla posadit se, ale to nemůžu protože ten idiot tam má obličej. Takže jsme tam oba tak byli a dotýkali se nosy. Hrozná romantika.

Dobře. Byla to trochu romantika. Měla jsem hroznou chuť ho políbit. A Remus za mě moji frustraci s tím jestli jo nebo ne vyřešil tím, že mě políbil. Hned jsem začala spolupracovat. "Dnes je pátek?" zeptal se, když se na pár sekund odtáhl a já rychle přikývla s rukami v jeho vlasech. "Tak to je v pohodě," zasmál se, znovu mě políbil a bez toho, aby přerušil polibek, si vlezl ke mně do postele.

"Hej hej hej," zasmála jsem se a zatlačila na jeho tělo. "Tohle jsme si nedomluvili, kdo řekl, že můžeš do mé postele?" zeptala jsem se a lehce ho políbila na tvář.

"Já jsem si udělil povolení sám," odvětil jednoduše. Pak se ke mně naklonil a lehce se otřel rty o ty moje a nakonec polibek prohloubil.

Má můj ručník!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat