14

3K 197 4
                                    

"Je to moje chyba," zavzlykala jsem, když James nesl Lily, která byla mimo na ošetřovnu a já jsem  schoulená v Remově náručí šla za nimi. "Neměla jsem na ní být tak zlá."

"Není to tvoje chyba, udělala to ta holka," šeptal mi uklidňující slova Remus, ale já jsem dál vzlykala v jeho náručí.

"Chtěla shodit mě, ale spletla se a shodila Lily, kdyby jsem jí nevytočila, tak by se jí nic nestalo," brečela jsem. "Měla jsem to být já."

"No tak, co se stalo, stalo se. Nejde to vrátit, tak se tím netrap Lily bude v naprostém pořádku věř mi," šeptal mi Remus do ucha, ale já nedokázala přestat brečet. Ne, když moje nejlepší kamarádka mojí vinou skončí na ošetřovně.

...

"Můžete nám říct, co se stalo?" zeptal se mě ředitel, když jsme ráno stáli u Liliiny postele na ošetřovně, kde od včerejška ležela. Otřela jsem si slzu a pohlédla na Lily. Neměla jsem v plánu lhát.

"Včera večer jsme přišli s Remusem do společenské místnosti, kde jsme si povídali s Lily a Jamesem, ale najednou jsem uslyšela, jak o mě jedna holka řekla, že jsem méně agresivní od toho chodím s Remusem, což je pravda, ale ona to řekla docela ošklivým tónem, tak jsem se na ní otočila a řekla jí, že má na obličeji beďák. Měla to být nevinná sranda, ale potom, co jsme šly s Lily spát, tak jí shodila ze schodů a dodala, že mám štěstí, že jsem to měla být já," dokončila jsem. "Doopravdy jsem nevěděla, že se jí to tak dotkne, kdybych to věděla, nikdy bych to neřekla," dodala jsem hned potom, ale ředitelům pohledem říkal, že mi věří.

"Kdo to byl?" zeptal se.

"Amélie Prewettová ze sedmého ročníku," řekla jsem potichu. "Ale nebylo by spravedlivé kdyby dostala trest, mě...," začala jsem, ale ani jsem nedokončila slovo a on mě přerušil.

"Nechte na mě, co je spravedlivé," prohlásil. "Jste moc hodná, ale tohle by nikdo neměl udělat, ani kdyby k tomu měl ty nejlepší důvody."

...

"Cam," ozvalo se a já jsem se na ní rychle podívala. Seděla jsem tam já a James, který jí celou dobu svíral ruku. Už bylo po obědě, ale ředitel nám pro dnešek dovolil s ní zůstat. 

"Ano?" zeptala jsem se a podívala se na ní. Ona opatrně otevřela oči a když mě uviděla, tak se jí radostí rozšířili oči. Ale když zjistila, že jí někdo svírá ruku podívala se na druhou stranu a spatřila Jamese. 

"Co tu děláš, Pottere?" zeptala se nepříjemně a já i James jsme vykulili oči, protože jsem nevěřili, že se to doopravdy stalo. 

"Lily?" řekl opatrně James. 

"Od kdy mi říkáš Lily? A okamžitě pusť mojí ruku, co tady vůbec děláš?" zeptala se znovu nepříjemně a snažila se mu vyškubnout.

Viděla jsem, jak se Jamesovi do očí nahrnuli slzy. Pustil její ruku a chtěl odejít, ale já jsem rychle vstala a zadržela ho.

"To bude dobrý," zašeptala jsem a konejšivě ho poplácala po zádech. "Já jí to vysvětlím."

"Děkuji," usmál se smutně na mě a pak se znovu s láskou v očích podíval na Lily, která ho s nenávistí očí propalovala pohledem.¨


Má můj ručník!!Kde žijí příběhy. Začni objevovat