"Už jdi," zasmála jsme se a strkala ho ze dveří. Celý den jsme strávili v posteli a vůbec nám to nevadilo, jenže teď někdy se měli vrátit holky.
"Ale mně se ještě nechce," zasmál se a znovu mě políbil. Znovu? Ano, dnes už po milionáté... minimálně. "Já chci být s tebou," zamrkal na mě a já jsem se ušklíbla.
"Já chci taky být s tebou, ale nejde to," zamračila jsem se a zase popostrčila kousek ze dveří. "Navíc, za chvíli jsou Vánoce a já se musím sbalit," ušklíbla jsme se.
"Tak přijeď k nám," navrhl a dal mi ruce na pas, kde mě začal krouživými pohyby hladit. Lehce jsme protočila očima a o krok k němu přistoupila. Věděl, že mě dostal a tak se mu na tváři vytvořil šťastný úšklebek.
"I kdybych mohla, tak to nic nemění na tom, že si musím sbalit," prohlásila jsem a dál ho strkala ze dveří.
"Takže bys u nás klidně prázdniny zůstala?" zeptal se a nenechal do sebe dál strkat. Stál přede mnou jako solný sloup, který se nehodlá hnout.
"Kdyby záleželo na mě," zasmála jsem se a zase ho chtěla kousek popostrčit. "Tak bych možná jela."
"Jo, tak možná," zasmál se a chytil můj pás. Chvíli jsem nevěděla, o co se snaží, ale když mě zvedl, tak jsem mu rychle obmotala nohy kolem pasu a on se mnou začal couval k posteli. Chtěl mě políbit, ale najednou se rozrazili dveře.
Rychle jsme se tam podívali a zjistili, že je to Lily, která na nás naštvaně hleděla a James, který se vesele šklebil. "MŮŽEŠ MI VYSVĚTLIT, PROČ KDYŽ JSEM TĚ SEM POSLALA S TÍM, ŽE JÍ MÁŠ VZBUDIT A JÍT NA VÝUKU SE TAM ANI JEDEN NEOBJEVÍTE?" zařvala Lily naštvaně. Dobře, takhle vytočenou jsem jí ještě neviděla.
"Lily," ozval se James, který za nás byl očividně rád. "Nemůžeš být na něj tak hrozně naštvaná, podívej se na ně, jak jsou sol roztomilý," prohlásil James a já s Lily jsme se na něj dívaly jako vyvorané myši, zatím co Remus se smál na celé kolo a James smích potlačoval.
"Idiote," zavrčela na něj Lily a podívala se na nás. "Doufala jsem, že jste zodpovědní, ale asi jsem se spletla."
Na to jsme všichni tři vybuchli smíchy.
Trochu meškám, já vím a moc se za to omlouvám, doufám, že se bude líbit, já letím napsat další díl, který vyjde ještě dneska. Papa :*
ČTEŠ
Má můj ručník!!
Fanfiction"V šestém ročníku se Remus Lupin nedopatřením dostal k cizímu ručníku, jehož majitel vyžaduje neprodlené vrácení jeho majetku."