"No tak už se nezlob," šťouchla jsem do Lily, která byla hrozně nabručená a mračila se už od oběda a ani mi ho nepřinesla. Ale víte, kdo mi ho přinesl? Sirius a sám od sebe, myslím, že má horečku, ale nic mu říkat nebudu. "Moc se omluvám," znovu jsem se na ní smutně podívala.
"Sakra já se na tebe nedokážu zlobit," zamumlala naštvaná sama na sebe a objala mě. Já jsem radostně vypískla a postřehla Jamesův šťastnožárlivý výraz. OMG, doufám, že mi nic neudělá.
"A jako na mě naštvaná být můžeš?" zeptal se žárlivě James. Lily se ode mně neodtáhla a jen zamumlala. "Na tebe budu vždycky naštvaná."
Na to se James jakoby nafoukl, ale Lily ho úspěšně ignorovala. "Teď mi musíš všechno říct," zasmála se Lily, konečně mě pustila a rozeběhla se se mnou ven ze společenské místnosti. Jo, abych nezapomněla vláčela mě za sebou, protože mě držela za ruku.
...
"Oooo, takže pojedeš k Remusovi?" zeptala se a já jsem překvapeně zamrkala. Už hodinu jsem seděly v zadní části knihovny a povídaly si.
"Ne, je to moc na rychlo," pokrčila jsem rameny. I když jsme tam moc chtěla, zatím jsme si ani neřekli, že spolu chodíme a prostě jsem si nebyla jistá, jestli to myslí vážně, ale to jsem Lily říct nemohla.
"Taky pravda," zasmála se a já jsem se na ní ušklíbla. "Hele a co to bylo s tím Luciusem?" zeptala se najednou a oběma nám pohasl úsměv.
"Ale měl problém s tím, že jsem se po hradu producírovala jen v župánku, protože díky tomu nemůže dostat z hlavy moje tělo," protočila jsme očima a zamračila jsem se ještě víc.
"Tvoje tělo je, ale doopravdy dokonalý," ozval se za na námi ten hnusný hlas.
"Sakra můžeš nás nechat na pokoji," zavrčela jsem naštvaně. "To nás teď jako budeš sledovat nebo co?" zeptala jsem se a začala nekontrolovatelně soptit.
"Vás? Ne s Potterem teď máme příměří, takže bych si ho nerad rozházel, ale tebe? Klidně a nejradši ve sprše," odvětil a já jsem na něj chtěla vlítnout, ale někdo si mě k sobě přitáhl za pás a uvěznil mě v železném objetí.
"Myslím, že sis to příměří rozházel stejně," zavrčel Remus, který mě držel a já si všimla naštvaného Jamese, jak za sebe schovává Lily.
"Tak se uklidníme," začal Malfoy, ale u toho couval, takže bylo jasné, že se chystá zdrhnout.
"Pes," zavrčela jsem, když odešel a pomalu se začala v Remusově sevření uvolňovat.
"V pořádku?" zeptal se starostlivě a já jsem kývla. Pak si mě otočil směrem k sobě a políbil mě. "Nikdo nebudeme otravovat mojí princeznu," zašeptal i do ucha a mě ty slova podivně zahřála.
TAM TA DA DÁÁÁÁÁ, DNEŠNÍ DRUHÝ DÍL, UŽIJTE SI HO :D
ČTEŠ
Má můj ručník!!
Fanfic"V šestém ročníku se Remus Lupin nedopatřením dostal k cizímu ručníku, jehož majitel vyžaduje neprodlené vrácení jeho majetku."