"Co to sakra?" zeptala jsem se, když jsem vešla do svého pokoje a uviděla Jamese, jak líbá Lily. Na posteli. Ležel na ní. Díky Merlinovi, měl oblečení.
"Merline," vykřikla Lily, když mě uviděla a shodila ze sebe Jamese. "Ahoj, Cam," zasmála se nervózně a James mě probodne ošklivým pohledem.
"No, já si jdu jen pro ručník, sprcháč a šampon," odvětila jsem a rychle si pro to došla. Vzala jsem si i čisté spodní prádlo i oblečení, abych se nemusela vracet zpátky mokrá, ještě bych nastydla. To všechno jsem naházela do tašky přes rameno. "Nenechte se rušit," křikla jsem ještě, když jsem odcházela. Rychle jsem seběhla schody, abych co nejrychleji vypadla. Ze společenky jsem vyběhla rychlostí blesku a šup do prefektské koupelny. Díky Lily znám heslo, takže nebyl problém, abych si tam vlezla.
Napustila jsem si horkou vody (dobře, tak teplou), svékla jsem ze sebe mokré oblečení a než jsem hupsla do vody, tak jsem si ručník přehodila přes sochu a mýdlo se šamponem jsem položila na kraj.
Celá jsem se potopila a udělala pár temp tam a zpátky jako v bazénu. Taky jsem se u toho snažila zapomenout na to, co jsem viděla před chvíli u nás v pokoji. V klidu jsem si tam ležela a užívala si teplo vody. A zrovna když jsem si našamponovala hlavu. Tak někdo vešel.
"Obsazeno," vykřikla jsem a s hlavou nad hladinou jsem se podívala, kdo to je.
"To jsem jenom já, Remus," ozvalo se a v tu chvíli jsem ho i uviděla. Byla jsem neskutečně ráda, že to není Malfoy nebo Black ze Zmijozelu.
"Co tu děláš?" zeptala jsem se a ponořila se do vody ještě víc.
"Sirius má na pokoji další holku, takže jsem se musel jít vykoupat jinam," odpověděl na mojí otázku. "A rozhodně nechci nastydnout," prohlásil. "Ani jsem se nestačil převléct."
"No já jsem právě na odchodu," zamumlala jsem a ponořila se do vody, abych smyla šampon. "Takže se už můžeš vykoupat," pokračovala jsem a natáhla se pro ručník, který mi spadl do vody. "Sakra," zaklela jsem a podívala se na Remuse, který se lehce červenal.
"Půjčím ti svůj a otočím se," prohlásil s lehkým úsměvem. Po té si odložil věci na zem, otočil se a natáhl ke mě ruku, ve které svíral ručník. Pomalu jsem vylezla z vody a mokrý ručník lehce vyždímala. Po té jsem ho hodila na zem a vzala si Remusův.
"Díky," poděkovala jsem, když jsem se do něj zabalila. Byla to velmi trapná situace a já už chtěla být pryč.
"V pohodě," zasmál se a já jsem se rychle otřela a oblékla se. Sbalila jsem si všechny věci.
"Tak já jdu, ručník jsem nechala pověšený na věšáku," zavolala jsem a vyběhla z koupelny. Rychle jsem vběhla do pokoje, kde jsem skočila do postele a zachumlala se. Po chvíli jsem usnula.
...
"Cam, vstávej," drkla do mě Lily.
"Co se děje?" zeptala jsem se rozespala a pro táhla se, protože mě probudila s hlubokého spánku. "Proč mě budíš? Nech mě spát," zamramlala jsem ještě a zachumlala se do teplých peřin."Když nemáš hlad, tak já půjdu na večeři sama," pokrčila rameny Lily a chtěla odejít.
"Jídlo?" zeptala jsem se a otevřela rozzářené oči
"Ano, jídlo," zasmála se Lily a já jsem hned začala vstávat.
Ona věděla, jak na to, abych vstala. Rychle sem ze sebe shodila oblečení, co jsem si oblékla po koupelny a vzala si černé džíny, bílou košili a napůl zavázanou nebelvírskou kravatu.
Došly jsme do Velké Síně, kde jsem si sedli na naše obvyklá místa a celou večeři mlčely, protože Lily pořád pokukovala po Jamesovi a házeli po sobě významné pohledy a taky protože jsem byla moc unavená na povídaní a navíc jsem měla pocit, že jsem na něco zapomněla, ale nemohla jsem si vzpomenout na co.
"Sluší ti to, Evansová," mrkl na ní James, když jsem kolem procházely. Upřímně, v tuhle chvíli bylo všechno v pohodě. Všichni se v klidu bavili, holky házely zamilované nebo nenávistné pohledy po Jamesovi nebo Siriusovi a Remus si četl. Jenže v další sekundě se to změnilo.
"Taky nejsi k zahození, Pottere," prohodila Lily a přesně v tuhle chvíli jako by se čas zastavil. Všichni do jednoho, dokonce i Malfoy a jeho parta, otočili na Lily, která s úsměvem odcházela a já jsem v klidu za ní šla a ani nedutala.
"Počkejte," zavolal za námi James, který na ní na chvíli přestal zbožně zírat a zvedl se. Teď celá Velká Síň i s učiteli čekali na Lilyinu reakci, čekali, že mu vynadá a jak by si mohl myslet, že to myslela vážně. Ale Lily se s úsměvem otočila.
"Tak přidej," zasmála se a kdyby někdo upustil jehlu byla by slyšet jako byste pustili heavy metalovou písničku nahlas v místnosti s ozvěnou.
Vyšly jsme z Velké Síně s Jamesem v patách, který hned jak k nám došel si přehodil Lily přes rameno a někam s ní utíkal. Já jsem se jen zasmála a šla jsem dál.
Šla jsem celkem pomalu, ale když jsem vešla do společenky, tak se tam líbali u vstupu do dívčích ložnic. "Ale Jamesi," říkala zrovna Lily. "Já jí musím dočíst."
"Tak já si budu číst s tebou," navrhl jsem hned a já jsem se ironicky ušklíbla. James a číst, to se nestane.
"Jen bys mě rozptyloval a nenechal mě číst, ale jestli se chceš číst, tak touhle knížkou bys mohl začít," zasmála se Lily a podala mu knihu, kterou držela v ruce. A víte, co to bylo. Narnie. Měla jsem, co dělat, abych se nezačala smát, hlavně, když jsem zahlédla Jamesův obličej. "Až to dočteš, tak přijď," dala mu pusu Lily a i se mnou zmizela na schodech.
"Tohle bylo krutý," zasmála jsem se. "I na mě."
"Já vím, ale já si chci číst a on je tak neodbytný," zasmála se Lily a obě vešly do našeho pokoje.
Já jsem se rozhodla, že si dám sprchu, ale když jsem byla ve spodním prádla na něco jsem si vzpomněla. Myslím, že je v tu chvíli i zrudla vzteky.
ČTEŠ
Má můj ručník!!
Fanfic"V šestém ročníku se Remus Lupin nedopatřením dostal k cizímu ručníku, jehož majitel vyžaduje neprodlené vrácení jeho majetku."