Pewnego wieczoru rodzice 15-sto letniej Nicole wybrali się na "spotkanie" z pracy. Nicole poprosiła ich o zaproszenie swoich 2 koleżanek na noc. Zgodzili się.
Około 1:00 w nocy dziewczyny dalej rozmawiały to o chłopach, to o kosmetykach i innych bzdetach. Kiedy nagle usłyszały jakby rzucanie kamykami o okno Nicole. Nicole pobiegła na dół zobaczyć kto lub co to rzuca o jej okno. Nic nie zobaczyła.
Kiedy weszła do pokoju na jej lampie wisiały głowy jej dwóch przyjaciółek. Nataszy i Heather. Dziewczyna była wystraszona. Szybko pobiegła do telefonu komórkowego żeby zadzwonić na policję. Ale usłyszała tylko "Będziesz Następna". Głos nie dobiegał ze słuchawki, ale za Nicole. Dziewczyna odwróciła się. Za nią stało ciało bez głowy. To było ciało Heather. Kiedy odwróciła się spowrotem w stronę telefonu zobaczyła...potwora. Miał trzy ślepia wielkie jak jajka. Nie miał nosa, a z jego ust wychodziły robaki i wchodziły spowrotem przez uszy. Był ochydny. Dziewczyna zaczęła uciekać, ale na marne. Dopadł ją...Sailornok. Zabujac nastolatek zostających samych w domu.
Rodzice Nataszy, Heather i Nicole byli w żałobie. Kiedy pewnego dnia poszli odwiedzić groby swoich córek zauważyli czarną postać z trzema wielkimi oczami. Kiedy podeszli bliżej ma nagrobkach nastolatek był napis " Widzieliście mne? Będziecie nanastępni."
Od tamtej pory rodziny dziewczyn są stale nadzorowane żeby tylko zobaczyć zabójcę Nataszy, Nicole i Heather. Bez rezultatów.
CZYTASZ
Teksty psychopaty
Horrorróżne teksty i wiersze psychopatyczne. Najwyższe notowania:😘😘😘😘 #167- 25.05.2k17 #84- 26.11.2k17