♥15♥

303 13 29
                                    

Bölüm atmayalı bir yılı geçti değil mi?

Kocaman 1 yıl,
12 ay,
52 hafta,
365 gün,
8760 saat,
525600 dakika, 
31536000 saniye,
3153600000 saliseden daha uzun süre geçti... (Tabikide kendim hesaplamadım. Çok üşengecim. Hesap makinesinden yaptım :::: Yanlış olabilir ama zksksksnsosjsj)
Aslında geçen yıl yaz tatiline kadar bölüm paylaşacaktım ama geçen yıl telefonumu bozdum :) Allah rahmet eylesin hiç kasmazdı. Yeni telefon alıncada sınav haftamdaydım. Sonra tatil olunca da başka konulara merak saldım. Oyüzden hiç bu kitabım ile ilgilenmedim. Ve bu yılki okullar açılınca da babam interneti kapattırdı. İnternet bulana kadar bu kitaba bir kaç bölüm yüklemek istiyorum. Bu yıl derslerden hiç bir şeye vakit bulamıyorum. Sadece geceleri vaktim oluyor. O sırada yazıyorum fakat çok yorgun olduğumdan ona da fırsat bulamıyorum. Yazabilirsem özür olarak 2-3 bölüm paylaşacağım♥

İYİ OKUMALAR♥

Nerede kalmıştık? Ah, evet, kırmızı ışık!
♦♦♦♦♦♦♦

Lily, korkuyla yüzünü James'e gömmüştü. Artık kaçmak için çok geçti. Fakat bir ses duydular.

"Protego Feltokus" (Kendi buluşum olan büyüyü neden kullanmayayım :D) o anda etraflarında bir kalkan oluştu. Kırmızı ışık kalkana çarpıp geri döndü. Büyüyü atan kişiye çarptı. Adam bağırarak yere düştü. Sonra ise hepsi birlikte cisimlendi.

James, bir şey olmadığına şaşırmıştı. Ne oldu diye bakmak için kafasını kaldırmadan önce Sirius ve Lauren'e baktı. Lauren yerde yatıyordu. Lily kafasını kaldırıp Lauren'e baktı ve onu o halde görünce hemen yanına gitti. Lauren sadece bayılmıştı. Biraz sarsınca uyandı. James, kendilerine yardım eden kişiye bakmak için arkasına döndüğünde Remus ve Dumbledore'u gördü. Dumbledore'un yanında bir kaç kişi daha vardı. Madam Pomfrey de oradaydı ve hemen Lauren'in yanına gitti. Tüm çocukları toplayıp Hogwarts'a götürmek için yanına bir kaç kişi daha aldı.

___________

Lauren, kendisine ne olduğunu bilmiyordu. Gözlerini açtığında Lily'yi gördü. Peki ama neden Lily'nin yüzü kırmızıydı ve parlıyordu?

Kafasını kaldırıp etrafa affalamışcasına baktı. Lily'nin yardımıyla kalktı ve Madam Pomfrey eşliğinde Hogwarts'a döndü. (Olaylar başlıyor, hazır oluğğn!!)
___________

Hogwarts'ta dersler her zamanki gibi sıkıcı geçiyordu. James derste sıkılıp sıranın altından aynayla Sirius ile konuşuyordu. Çünkü Bayan McGonnagal'ın özel isteğiyle tüm derslerde dördü sınıfın bir köşesindeydi. Çok fazla ödev olduğu için artık James bile teneffüs yapamıyordu. Bir teneffüs Lauren ve Lily bu dörtlünün yanına geldi. Sirius, sürekli Lauren'e bakıyordu çünkü Lauren çok solgun görünüyordu. Lily, Lauren'a hastane kanadına gitmesinde ısrar ediyordu fakat Lauren fazla ders çalışmaktan diye gitmiyordu. 

___________

Ertesi gün, Lauren, Lily'ye derse gitmesini, kendisinin biraz geç kalacağını söyledi.


''Lily, sen derse git. Ben biraz geç kalacağım. Benim için endişelenme çok süremeden gelirim.''


Lily, ne kadar arkadaşını tek bırakmaya isteksiz olsada kabul etti ve derse gitti.



Ama Lauren bir kaç derstir gelmiyordu ve dersler o kadar yoğundu ki profesörler öğrencileri dışarı çıkarmıyordu. Öğle yemeği saatinde zar zor dersten çıkan Lily, koca Hogwarts'ta Lauren'ı aryacaktı fakat Hogwarts bu boru değil, kocaman okulda nasıl bulsun Lauren'ı? Bu yüzden Çapulculardan yardım aldı. Uzun aramalar sonucu (Artık nerdeyse haritanda bulmaları uzun sürmüş) Lauren'ı buldular. Fakat Lauren ıssız bir koridorun kenarında baygın yatıyordu... 

_____________________________________

Fazla geç kaldım, sanırım cidden 1 yıl oldu. Bahanem yok, hepsi benim suçum ama bu sefer bu kitaba ilgi göstermeye çalışacağım. Özür Dilerim 

Elimde olan konuları geri unuttum. Neden? Çünkü malım! Herneyse,

SİZİ SEVİYORUM, SİZDE BENİ SEVİN

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jan 26, 2018 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Çapulcular ve KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin