♥9♥

480 25 2
                                    

İyi Okumalar

Lily, Lauren'ın arkasından pişmanlıkla bakıyordu. Gözlerinin dolduğunu hissedince, lavaboya gidip elini yüzünü yıkadı. Ardından kitaplarını alıp KSKS dersine ilerlemeye başladı.

Çapulcular

James, yüzü asık bir şekilde koridorda yürüyordu. O sırada arkasında adım sesleri duydu. Ama bakmak istemiyordu. Sonra omzuna konan bir el farketti ve arkasına dönüp baktı. Mavi gözlerini kendisine diktiğini gördü. Başını 'Ne söyleyeceksen şöyle,' der gibi salladı. "Mutluymuş gibi yap, umursama." Dedi Lauren. Ardından bir şey hatırlamış gibi "Ya da yıkılmış gibi görün, hatasını anlasın. Yüzüne bile bakma. Kötü bir şey olursa yardım etme. Kendisi halleder, olmazsa ben yardim ederim. Ama senin kırıldığını anlasın." James'in yüzüne baktığında umutsuzca yere baktığını gördü ve "James, dediklerimi yaparsan eminim Özür Diler. Kendini fazla yıpratma. Lily senden özür dilemezse alnımın ortasına YALANCI, İNANMAYIN, APTAL yazıcam." James, Lauren'in en son dediği şeyin üstüne gülmeye başladı. Ardından da birlikte KSKS dersine gittiler.

☆☆☆☆

"Son kez diyorum, YERİMDEN KALKK!!!"

"Umrumda değilsin Black, simdi defol git. Bana da. Bir. Daha. BAĞIRMA!!''

"James'in, yanı benim yerim Lauren."

"Öyle mi?? Tapusu nerde??"

Sirius bir an durdu ve "Tapun var ya da yok. Bundan sana ne?"

"Bana bak Black!", "Zaten sana bakıyorum Moonlight -Soyadın çoooooook uzun Lauren, gel sende bir Black ol??" Lauren ilk önce anlamadı, o yüzden biraz durdu ve "NEEE????" Dedi. James yanlarında Sirius'a bakıp sırıtıyordu. Sirius "Yani-" derin bir nefes aldı ve "Ben seni seviyorum ve benimle olmanı istiyorum, sevgilim olur musun?", Lauren, Sirius'a garip garip bakıyordu, en sonunda "Salak Salak Konuşma!" Dedi ve önüne dönüp kitabını açtı.

Sirius, Lauren'e hüzünle bakıp Remus'un yanına geçti. Gerçekten yıkılmıştı. Sevdiği kişi kendisini sevmiyordu. 'En azından nefe et etmiyor' dedi içinden ama gene de bu üzülmesini engellemiyordu. Lauren, Sirius'u kırdığını farkedince üzülmeye başlamıştı. Aslında kendisi de Sirius'dan biraz hoşlanıyordu, ama sadece biraz. Cüppesinin cebinden ayna çıkartıp arkasını gösterecek şekilde tuttu. Sirius kendisini izliyordu ve gerçekten yıkılmış gözüküyordu. O sırada Sirius aynayı farkedip aynaya baktı, Lauren onun baktığını görünce hemen aynayı cüppesinin cebine geri koydu. Ama geç kalmıştı, Sirius onu farketmişti ama bir şey anlamamıştı. James ise "Lily'ye bak, Lauren'i al, ikisi de aynı." Diye söyleniyordu. Lauren, Lily'ye dönüp "Çok mu kırıldı sence?" Diye sordu, James, evet anlamında başını sallayınca off'layıp önüne döndü, o sırada profesör sınıfa girdi ve derse başladı.

☆☆☆☆☆☆

Sonunda bugünkü dersler bitmişti. Lauren, hep James'in yanındaydı ve Sirius'u KSKS dersinden sonra hiç görmemişti. Gerçekten endişelenmeye başlamıştı. Yasak saate gelmeden ihtiyaç odasına gitmeye karar verdi ve akşam yemeğinden sonra hızla ihtiyaç odasına gitti. Kapının önüne gelince, 'Sirius'u gizlice izleyebileceğim bir yere ihtiyacım var, Sirius'u gizlice izleyebileceğim bir yere ihtiyacım var, Sirius'u gizlice izleyebileceğim bir yere ihtiyacım var' Dedi ve kapı açıldı. İçeri girdi. Bir masa vardı ve masanın yanındaki sandalyeye oturup başını masanın üstünde koymuş olan bir Sirius vardı. Kendi üstüne baktı, üstünde hayalbozan büyüsü olmalıydı ki burada olduğu zor belli oluyordu.

Yavaş yavaş Sirius'un yanina gitti ve elini Sirius'un saçlarının üstünde gezdirmeye başladı. Ama, Sirius, uyuduğu ici farketmedi. Aklına gelen fikirle gülümsedi. Sirius'u uyandıricaktı. Ama ilk önce bir not bırakmalıydı. İhtiyaç odasında olduğu için ihtiyacı olan şeyler bir anda masanın üstünde belirdi. Hemen tüy kalemle parşömen alıp üstüne

Uyandığın zaman Gryffindor kulesinin ilk katındaki merdiven altında buluşalım. Gelmezsen gerçekten çok üzülürsün. Mutlu olmak için olan bu güzel fırsatı kaçırma...

Senin Sevdiğin Bir Hayranın

Yazıp Sirius'un önüne bırakıp Sirius'û dürttü. Sirius uyanmadı. Biraz daha uğraştıktan sonra tekmelemeye başladı. Sirius, acıyla gözlerini açınca Lauren hemen ihtiyaç odasından çıkıp, notta yazdığı yere gitti ve beklemeye başladı.

James

"James özür dilerim," dedi kızıl saçlı zümrüt gözlerinden pişmanlık okunan kız.

"Hayır, Lily. Bu sefer gercekten kalbimi kırdın." Dedi James.

"James, gerçekten çok pişmanım, ÖZÜR DİLERİM."

"Madem Özür Dileyecektin, Neden Bunu Yaptın Evans??" Dedi ve arkasını dönüp gitti.

Biraz geç geldi -belki birazdan da çok- biliyorum. Üzgünüm. Şimdi James'in Lily'ye verdiği cevabi vermeyin. Bölüm Nasıl Olmuş?? Sevdiğiniz birinin size Sirius' un teklifi şeklinde teklif etmesini ister misiniz??? Ben isterim. Ama çok tatlı konuşmamış mı? Lauren, hakkında bir bölüm yapacağım. Bub bölüm hakkında düşüncelerinizi yorumlara yazarsanız sevinirim. Ama zorunlu değil. Ben patiayakvecatalak değilim.

Herkese Sihirli ve Sağlıklı Günler...

Çapulcular ve KızılHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin