kuş cıvıltılarının ve ağaç hışırtılarının sesiyle uyandim okadar güzelbir duyguki bu, penceremin kenarına geçerek manzarayı seyretmeye başladım,sabahlığımı üstüme geçirerek penguenli panduflarımı giydim.Alarm çalmadan uyanmak en güzeliydi gerçi son birkaç haftadır alarm kurduğum söylenemezdi.hafifçe esneyerek kapıya doğru yöneldim, tamda annem uyandırmaya geliyormuş,kansızlığımı gidermek için yine içecek bir şeyler getiriyormuş tamda iğrenç tadı vardı ama annemi kıramazdım diktim kafaya annemin yanağına öpücük kondurarak "teşekkür ederim annecim " dedim.annem merdivenlerden aşşağı inerek mutfaktan bana "kahvaltı hazır" diye bağırdı.yüzümü yıkarken aynaya baktım kaşım ve bıyıklarım almış başını gidiyordu.kaç haftadir eve kapatmıstım kendimi sürekli uyumaktan gözlerimin altı şişmişti.moralimde bozuktu aslında bu yıl yazlığada gidememiştik okadar istemiştim ki.bari beni tek gönderin diye direttiğimde babam gönderebileceğini söylerken annemse kız başınanapacaksın diyerek karşı çıktı,zamanla ikna ederdim sonuçta.merdivenlerden ayağımı sürüyerek inerken ayagıma sert bir şey battı baktığımda küçük kuzenimin oyuncaklarıydı.aciyla "Ah şu küçük velet " diye bağırdım .babamda aşşağıdan" söylenme Dorya hadi gel "dedi. veledi severdim ama birde oyuncaklarini yete atmasa iyi olucaktı. Babamın karşına geçip oturdum tam yemeğe dalmıştımki babam "biliyorsunki işler yüzünden yazlığa gidemedik seni göndereceğim ama sartlarim var öncelikle bütün masraflarını sen karşılayacaksın uçaka dahil"dedi. Bu adamın bukadar parası varken çalışmadikca para vermezdi.babama dönerek kabul ettigimi soyledim.odama çıkıp laptobumun basina gectim is aramak icin aynada yansımamı görünce kendimden korktum,ömür boyu cikacakmiydi bu killar? ela gözlerimi küçülten kemik gözlüğümü yukari ittirerek kendimle dalga gecmeye basladim."selam magara kadini "diye bagirdim.Annem duymus olmaliki oda yan odadan bagirdi "O magara kadini odasini toplamazsa bozuscaz" dedi. pek umursadigim soylenemezdi.birkac is gorusmesinden sonra eski calistigim yeri ayarlamistin 12.sinifa gecmek uzere olmama ragmen bir cok iste calismistim.yarin baslayacagim icin ise kuafore dogru gitmek uzere evden ciktim bu halimi insallah kimse gormez diye dusunerek saklanarak kuafore vardim kuafor killarimi alirken bir yandanda dalga geciyordu"seninkiler halay cekiyor bakiyorumda "diyerek kahkaha patlatti.oradan cikarak eve gidecektimki annem aradi"Alo dorya tarik'a senin bakman lazim annesi bize birakti benimde isim cikti 10 dakkaya gel"diyip kapatti annemin bu emirlerinden nefret etsemde gittim tarikla ilgilenirken uyuyakalmisim annem sabah oldugunda" ise gec kalcaksin hadi" demesiyle panikleyip cafeye hizlica gittim .Kirac bana dogru kaslarini hafif kaldirarak geliyordu,önceden cikmamiz ragmen onunla hep arkadas kalabilmistik.Bu iside bana o ayarlamisti gelip sıkıca sarildi parfumune bayiliyordum.benden yasca buyuk olmasi onu daha cekici kiliyordu. onlugumu takilip ise koyuldum yaklasik 2 hafta calismistim bahsislerle beraber yeterli param olmustu son gun kirac tum yakısıkligiyla ve tatliligiyla arabasiyla eve birakmayi teklif etti kafamla onaylayarak arabasina bindim otobus biletimi ayarlamistim yarin icin bunlari dusunurken konusmaya basladi"seninkiyle ayrilmak cok etkiledi seni,kendini zor toparladin" dedi.kaslarmi catarak "bu konu hakkinda pek konusmasak iyi olur" dedim.Evin onune geldigimizde gozlerimin icine bakip "bana bir sans daha versen?"dedi.