Dertli olduğumuzda şarkıların anlamına bakarsınız derler ya ne güzel demişler,aslında olay şudur ki üzücü bir şey dinler yada izlersekruh halimizde ona bürünür.
Hareketli ve eğlenceliyse bunlarla olay tamamen değişir ve bunaltıdan kurtarır.Yaşadıklarımızın çoğunu kafamızda hapsederiz,yok yere başkalarının canını acıtacak olsakta amaç kendimizi rahatlatmak olduğundan bencilligimiz tavan yapar ve kim ne derse desin ne olursa olsun bize farketmez artık.
Kişisel düşünceleri bir kenera bırakalım simdilik ,izlediğim filme gelelim.Bir eski tür filmlerinin zengin kız fakir oğlanı olur birde yabancıların birbirinden nefret edip sonradan aşık olan çiftleri olur...
şuanki izlediğim yabancı bir film ; ilk birbirinden nefret ediyorlar sonra iş gereği çift gibi gözüküyorlar ve aşık oluyorlar.Sonu musmutlu oluyor ve öpücük dolu bir ömür geçiriyorlar.Onlar varır mutluluğa,sevgiye bizede anca yukarıdan kocaman nah düşer.
İç çeke çeke bunları düşünüyormuşumki birden küçük bir öksürük ve konusmayla irkildim;
"Ne düşünüyorsun okadar kızım?"
"Aaa babacım(!)filmi sadece."
"Herneyse odanı beğendin mi?"
"Çok güzel olmuş babam..."kalkıp babama kocaman sarıldım ve omuzlarına masaj yapmaya başladım.
"Dorya bu yıl tekrar özel liseye devam etmek ister misin?"
"İstemiyorum baba."
"Pekala nasıl istersen,sıkı çalışmazsan bozuşuruz vede ingilizcen berbat halde ony düzeltmen için yardım almanı sağlayacağım.""Kendim hallederim..."Babamın kaşları çatılmıştı,onaylayarak odama gittim.Boy aynasında bacaklarıma baktım istemsizce kocaman bir sırıtma meydana geldi.Çünkü geçen yıla göre 10 kilo vermiştim ,artık bacaklarım ince ve hoş gözüküyordu.90-58-87 'lik hatlarım vardı ,ne çekmistim be incelmek için ne çektin be Dorya...
Telefonumu çıkarıp yatağıma uzandım ve yeni hattımdan Arzuyla mesajlaşmaya koyuldum.Lisenin başından beri en yakın arkadasim olmustu,bircok konuda ondan tavsiye alırdım,çok kitap okuduğundan her konuda bilgisi oluyordu.Bazen gereksiz şeyleri merak etsede (Bir ara tum yaz boyu hayvanlarin ciftlesmelerine merak salmisti detayli sekildeincekemisti) iyidir.
Mesajlasmayi birakarak telefonu bir kenera koydum,bugunde bir ey yapmadum ve issiz issiz dolastim.Çenemin altindasa kocaman nir sivilce cikti tum kizarikligiyla etrafa el salliyor.Mutfağa girdim ardından dolaptan bardak çıkardım,Dorya için süt vakti sonrada uyku vakti :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zamanla
Roman d'amourZamanla başlar her şey Zamanla gelişir Ve yine zamanla biter...