Sevseydi...

24 2 0
                                    

Merdivenlerden inerken dışarıdan gelen kıkırdaşmalarla konuşmalara kulak misafiri oldum. ince bir kız sesi :"Bankta benden makas aldı, inanabiliyor musunuz ,kızlar sonra beni eve arabayla bırakıp yanağımdan öptü "dedi .Gülme sesleri daha çok artarken çekici çok azda ince ama biraz kıskandığını belli eden, başka bir kız sesi konuşmaya devam etti "sen öyle diyorsunda şimdi de evinde başka bir kızla onu bunu geçte, geçen yaz da aynısını bana yaptı burak "diye sözunu ciddiyetle bitirdi. bununla birlikte fazlasıyla sinirlenmiş ince  ses tekrar devam etti. "mesaj attım sonra da konuştuk kız yan komşuları imiş ,bir benimkini bırakmamış Burak  kırmamak için ses çıkartmiyormuş ama sonrada..."

yanaklarım alev alev yanıyordu, bu da neydi böyle gözlerimden yaşlar istemsiz dökülüyordu, az önce fazlasıyla mutlu olan şu an ne haldeydim kızın sözünü bitirmesini beklemeden daha fazla şey duymamak için koşarak binadan çıktım, ince sesli kıza bakış attigimdaysa şu deniz kenarında oturdugu guyya kuzeni olan kızdı. Eve gitmek istemiyordum oradan uzaklaşarak kumsalda ıssız bir taraf buldum ve sırtımi taşlara yaslayip tuttugum bütün gözyaşlarıni serbest bıraktım çığlık ata bildiğin kadar da attım sinirden yanındaki kayalıkları yumruklamaya başladıgimdaysa titremeyle karısık  hıçkırmaya devam ettim adım sesleri yanımda belirdiğinde biri beni sarsmaya başladı soguksu çarpmasıyla sımsıkı yumdugum gözlerimi açabildim özgür dü bu "Dorya" diyip beni sarsmaya şaşkınlıkla dolu gözlerle devam etti sonra elimi tutup" kendine ne yaptığını zannediyorsun sen ellerin kan içinde" diyerek sesini biraz daha arttırdı biraz kendime gelmiştim evet ama kimseylede konuşmak istemiyordum elini hızlq elimden çekerek" git başımdan "diye bargirdim özgür biraz daha ciddileserek "bırakayım mı ?haline baksana sen bu halde bırakamam seni "belimden kavrayıp omzuna doğru çekeledi seni bıraksın diye ayağımla karnına doğru vuruyordum ama nafile bu seferde elleriyle ayaklarımı sıkıca tutup vurmama engelledi sonunda bıraktım kendimi sırtından savrulan saçlarımla yüzme gelen rüzgar biraz daha beni kendime getirmisti ama yinede ağlıyordu anahtarları cebinden çıkarıp kapıyı açtığında omzundan indir kucağına aldı bu sefer sonra banyoya yönelik kucağından indirdi beni " elini yüzünü yıka "diyerek sinirli sesini vurguladı arkamdan sacimi dolayıp topladı. sonra elindeki havluyla yüzümü yıkamami bekledi yüzümu ellerim titrerken yıkayıp elindeki havluyu alacaktan birden onun  yüzümu silmesine duraksadım havluyu bir kenara fırlatıp elimden çekerek yatağa doğru beni sürükledi sonra beni tekrar kucaklayarak yatağa oturttu onun bu gerilmiş haline bakarak "beni bırakmani söylemiştim "dedim özgür duymamış gibi yapip yanıma oturdu.

yandaki çekmeceden sargı beziyle tentirdiyot çıkarttı , elimin sızısıni daha çok hissediyordum özenle elimin içini temizleyip nazikçe sargiyi doladı . malzemeleri tekrar çekmece yerleştirirken çatık kaşları daha çok catildi " ne oldu ? aslında olayi biraz biliyorum ama sen görmemezlikten geldin fazla iyimser oldun , onun canı acıması gerekirken sen kendine zarar verdin" diyerek geldim bakışları üzerinde gezdirmeye devam etti bu çocuk beni umursuyor du nasıl hep çevremde olup birçok şeyi benden iyi biliyordu ama benim başıma da ne olduysa herkeze güvenmekten geldi sanki zarar gelmicekmiş gibi " haklısın ama ne yapıyım özgür?" dedim ağlamakla kısılan çatallaşmış sesimle cidden  ne yapabilirdim ki hem oyun oynanıyor arkamdan hemde bana zarar veriyor" sadece niye beni oynattın merak ediyorum" diyerek sözüm bitirdim özgür biraz sinirinden kurtulmuş gibi kelime anlamı yoklayarak ateşime baktı 'isin tam gercegini öğren vede benim tanıdığım dorya ,kendine zarar verdirecek bir şey yapsınlar bunu onlara ödettirir "dedi.

haklıydı ama sevdiğim kişilere kötülük yapamaz zarar veremezdim Buragida fazlasıyla seviyordum ilk opucugumude  ondan almıştım sonuçta beni mutlu etmeyi becerebiliyordu, yüzümden inan yaşlarla kafamı öne eğip ellerime bakarken "onu seviyorum ama..." çözümü biraz daha devam ettirecek ken özgür dişlerini sıkarak kesti konuşmami "o seni sevmiyor ama sevseydi  seni bu kadar basite olmazdı Dorya onla sevgiliymis gibi devamet neler döndüğünü öğren ve  bunun hesabını sor, ve bunlardan önce de güçlü olman için uyumam lazım diyip ayağımın altındaki pikeyi üzerime çekerek yanıma yattı.

ZamanlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin