BENİ UNUTAMAZSIN

30 3 0
                                    

Ona kendimi gittikçe bağlıyordum koluna girerek plaja doğru yol aldik oğuz yoktu etrafta sedeflerde gidiyorlardı burak kumsala uzanarak beni kendine çekti. ayaktayken sendeleyip kolunun yanına düştüm.Hava hafif kararmıştı denizin sesi daha çok geliyordu Burak kollarını bana daha çok sarmıştı ondan uzak durmaya çalışsamda direnemeyip kafami göğsüne yasladım saçlarımı okşayarak " o kadar güzel kokuyorsun ki "dedi. sonra eğilip saçlarımın arasına bir öpücük kondurarak devam etti " hadi gel eve gidelim" diyerek ayağa kalkıp elliyle beni de kaldırdi. eve geldiğimizde kimse yoktu bir film koydu kucağına kafasımı koyarak uzandım filmin sonuna doğru kendimi tutamayıp ağladım eliyle gözyaşlarımı silerek" üzülme güzellik"dedi. bana doğru eğildi kokusunu daha çok hissediyorum öpücektiki isiklar acildi. oguzdu sırıtarak" vay gençler film bitmiş kapatın bari"dedi buragin kucağından kalkarak gülümsemeye çalıştım sonra tekrar bakarak" sedefle furkan geldi hadi hep beraber doğruluk mu cesaretlilikmi oynuyalim" dedi burak gergin şekilde "peki "dedi.

hep beraber oturduğunuzda ilkini ben çevirdim oğuz furkana  soruyordu" sedef i nekadar seviyorsun"dedi. furkan" kendimden çok" diyerek. sedefin yanağından öptü fazla tatlıydilar? cevap vermek istemeyen bir bardak votkayı dikecek bişey karıştırmadan içine hemde sedef çevirdi oğuz buraga soruyordu bu sefer .

Burak gülümseyerek "doğruluk "dedi. burak şu olmuş gibiydi sonra votkayı dikti kafaya bu da neyin nesiydi böyle fazlasıyla sinirlenmiştim oyun bittikten sonra eve gitmek için kapıya yönelirken burak önümü kesti . "yapma böyle"dedi  "beni sevmiyorsun demek " dedim sonra gözlerimin içine bakarak "bak oğuz da senden hoşlanıyor senden  evet deseydim fazlasıyla kırılacaktı bana ama seni cok seviyorum"dedi" her neyse" diyerek kapıyı açtığımda beni kolundan tutup duvara yasladıginda" benimle çık dorya sadece bana ait ol"diyerek dudağımdan öptü şaşkınlıkla karşılık veremiyorum neden mi şaşkındim  çünkü ilk öpücügumdu önceden kimseyi opmemistim  sonra geri çekilerek beni kucağına aldi şu an yanımda olmanı" evet olarak algılıyorum" tam hocam derken başını elimle kavrayıp kendime çekerek dudagina  küçük bir öpücük kondurdu çok garip bir duyguydu oda daha fazla istiyordu nefes nefese ayrılıp ayağa kalkarken "iyi akşamlar sevgilim" diyerek  eve gittim. sedef artık evinde kalıyordu televizyonu açarak koltuga yayildim harika bir andi.

onu o kadar çok seviyorum ki telefonuma açarak "kahvaltıya bana gelsene " diyerek mesaj attim ondan mesaj geldiğinde heyecanlandım "sana bir süprizim var aşkım kahvaltıdan sonra" yazdı.

çok çok tatlıydı aşkım diyor birde  gidip odama duş aldım sonra ic çamaşırlarımi değiştirerek yatağa uzandım sabah sabahlama geçirecek bir şeyler hazırladım zil çaldığında buragin muhteşem gulusu beni benden alıyordu içeri geçtiginde  bana dikkatlice baktıgini  farkettim kızararak "ben geliyorum" diyip odama ciktim. sabahligimla karşısına çıkmıştım aman Allahım hemen üzerine şortumla straplezimi geçirip makyaj yapip at kuyrugu seklinde toplayarak assagiya indim. kahkaha patlatarak bir öpücük kondurdu dudagima "utanmani yerim senin "diyerek masaya oturtu simitlerimizi yedikten sonra bana gülümsemeye çalıştı dişine susam  yapışmıştı gulmeye basladim  "neye guldun  yine  söylede bizde gülelim"dedi  merakla karisik sakayla "Hiç canım ne olacak "dedim. birden belimden kavrayarak oturma odasındaki koltuga kadar sürükleyip " soyleyecek misin ,söylemeyecek misin" dedi.sinir etmek icin " hayir hayir ve hayir "dedim. kaşlarını yukariya kaldırarak "bunu sen istedin küçük hanım" diyip gidiklamaya başladı.güpmekten ölücektim sonra durdu kolundan destek alarak dudagimi öpmeye başladı geri çekilerek "hadi süprizine gidelim" dedim "Azcik uyusak olmazmi güzelim "diyerek kolumdan cekip yanina yatirdi sonra belimi sararak gozlerini kapadı.Ben hala bakmayi surduruyordumki "Hadi ama güzel göz sende gözlerini kapat ve uyu " dedi.

sanırim hayatimdaki en güzel uyanmamdı cünkü onun kokusu ve öpücügüyle uyaniyordum.saclarimi oksarken beni inceliyordu "Uyandinmi güzelim hadi kalkta süprizime gidelim" dedi.Aksam 8 e geliyordu elimi yuzumu yikayip salona indigimde yoktu netdeydiki bu cocuk. pencereden baktigimda burak bir motorbisikletin uzerinde bana gel isareti yapiyordu deli cocuk ya seviyordum. beni benden aliyordu

koşarak ciktim evden arkasina oturtarak kaski takti. sonra deniz kenarindan gidiyorduk lunaparkin onunde durduk kasklari cikararak iceri girdik "Nasıl süprizimi begendinmi"digip basimin ustune minicik bir öpucuk kondurdu sonra gozlerinin icine bakarak "beni kendine baglama,ya sensiz yapazsam"dedim. sonra elimi tutarak kalbine goturdu "Burada hep sen olucaksin Dorya "dedi.sonr dudagima minicik bir öpücük kondurarak"Aptal cocuk seni nekadar cok sevdigimin farkinda degilmisin"dedi.

Ve biletleri almak icin bekledik gondola bindik ben biraz korktugum icin ortaya binmeye calistim ama Burak birakirmi en arkaya gecirtti beni ciglik cigliga birakti sonrada klibimi cekti.Lunaparkta az daha eglendikten sonra kumsald yürüyup oturduk.basimi dizine yaslayarak uzandim sonra saclarimi oksarken"senin kokun sindiginde salak salak siritiyorum Dorya acaba  bu cocuk delimi diyen bile vardir "dedi.sonrada sarki mirildanmay basladi cok guzel soyluyordu birde sesine cirkin diyordu "beni unutma unutamazsinda zaten" diyerek sozunu bitirip beni optu.

ZamanlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin