Uyandığımda çift kişilik yatağı kaplamış şekilde bacaklarımı iki yana sallandırmış pikeyi yere fırlatmış şekilde etrafıma bakındım sanırım ağladıktan sonra uyumak en güzeli oluyor,elimin sızısını hissetmemek tabiki mümkün değildi ,Özgür nerdeki diye doğrulurken yerde pikeyle birlikte aşşağıda durduğunu farkettim yataktanmı düşmüştü istemsizce onun o halini görünce güldüm.Bu kadar iyiliğin karşında elbette bir yemek hazırlayabilirdim ,mutfağa girerek kahvaltı malzemelerini yerleştirdim.Tostuda hazırlayıp portakal suyuyla birlikte onlarıda koydum. Özgürün ayak seslerini duyduğumda kafamı kaldırıo geldiği yöne doğru döndüm "Çok güzel yemek kokusu sarmış etrafı"diyip uykulu sekilde gülümsedi,yanıma oturarak "rahatladınmı biraz ?" dedi .
"Evet çok teşekkürler sadece bunu ona ödeteceğim "dediğimde dudağını yukarı kıvırıp yemeye devam etti.Yemeği bitirdiğimizde salona geçip oturduk onu pek tanımama rağmen o beni fazlasıyla tanıyordu ,aynı ilkokul ve aynı lisedeydik hep çevtemde olmasına karşın hiç farketmemiştim.sanırsam ailecekte tanışıyorduk sadece birkez görüp odama çekildiğimden hatırlamıyordum ,televizyonu açarak aramızdaki sessizliğe son verdi onu izlemeye başladım ,kumral dalgalı saçları , sık kirpikleri,bebek cildi kadar pürüzsüz bir cildi vardı Özgürde bu sefer aynı bakışı atarak beni incelemeye başladı ayağa kalkarak televizyonun altındaki albümlerden birini alıp yanıma oturdu çocukluk fotoğraflarıyla dolu yerden kendisini ve beni gösterdi dahası 2 yıl önceki halini gösterince inanamadım, şu hafif şişman kemik gözlüklü yağlı saçlı çocuk özgürmüydü cidden mi ? hadi ya şaka gibiydi,umrumda değildi ozamanlar ne kadarda değişmişti aslında simdide umrumda değildi çünkü başkasına aşıktım "tanıyamaman normal"dedi."yok ya "diyebildim.Telefonum çalmaya başlayınca irkildim ekrana baktıgımdaysa aşkım yazıyordu başım ağladığımdan hala zonkluyordu .Bu şekilde konuşsammı konuşmasammı bilemediğimden öyle bakakalmıştım. özgürün "açmalısın güçlü olmalısın dorya" demesine açtım "nerdesin sen, evde yoktun" dedi .olabildiğimce doğal olmaya özen göstererek" markete çıktım aşkım dönücem az sonra size geliyim mi?" dedim özgür şaşkınlık içinde yüzüme bakıyordu
" pek müsait değilim şuan 1 saatte görüşelim" dedi telefonun yakınlarında cıyaklamaya benzer bir kız sesi" hadi ama" dedi ."noluyor aşkım?"" kuzene yardım ediyorum da canım.." " görüşürüz" deyip kapattım özgür hala şaşkın dı sadece ona sarılıp "her şey için teşekkürler "dedim ."önemli değil de ne yapmayı planlıyorsun "dedi, "hiç bilmiyorum "dedim. kendini koltuğa bırakarak gözlerini bana dikti , "ben çıkıyorum" dedim el sallayarak ordan çıktım
Eve geçip üzerimi değiştirdim ,Burağı kendime bağlayacaktım kıskırtıcı bir ruju sürerek , siyah dantelli tulumumu üzerinden geçirir at kuyruğu yaptı sanırım 1 saat oluyordu onla konuştuktan sonra dairelerine yönelip zile bastım koşarak kapıyı açtı yanağına öpücük kondururken baya bir şaşırmıştı" odama geçelim gel film izleriz "dedi. takip ederek üst kattaki odasına çıktık yatana doğrulup bilgisayarı açtığımda kolumdan tutup yanına oturttu beni" kuzenine neler yaptın bakıyım "dedim gülümseyerek. yanağıma eğilip bu seferde o öptü "napalım güzelim yardım ettim işte, bugün fazla mı güzelsin ne" dedi "öyle mi canım"diyip filmi oynattım masasının yanındaki mısırı alıp yemeye başladı,tam ağzına atıcakken dudagına eğilip mısırı yuttum dudağı yakarı kıvrılırken hayretle beni izliyordu daha fazla yaklaşıp elimle boynundan çekip dudağından öpmeye başladım olayın şokunu olan burak karsılık vermezken karşılık vermeye başladı istekli şekilde dudaklarıma bastırırken bana bağlanması için yaptığım araştırmalardaki hareketleri sergilemeye başladım dudağını ısırarak saçlarıyla oynamaya devam ettim elindeki bilgisayarla mısırı bir kenara bırakarak bana katılacaktıki ayağa kalkarak üstüme çıkmasından kurtuldum. "karnım acıktı aşkım" dedim ve onu orda bırakarak mutfağa indim aslında karnım acıkmamıştı sadece ondan kurtulmak için öyle davranmıştım arkamdan gelen ayak sesleriyle arkamı dönmemle burağın belimden kavrayıp beni öpmeye başlaması bir olmuştu geçirmeni vakti değildi beni sertçe öperken geri geri gitmeye başlamış sırtımda bir soğukluk hissettim duvara yaslandıgımı anlamıştım , atak yapmam lazımdı dudaklarımı boynuna doğruldum ve sıcak nefesimi boynuna vererek emmeye başladım her dişlerimi bastırdıgımda inliyordu isime gelmişti beni saran elleri kalçalarımı kaydığında ben cidden şaşkındım durdurmam lazımdi onu bir şekilde boynunda olan dudağımı çektiğimden bu sefer dudağıma daha saat yapışmıştı inlememek için kendimi zor tutuyordum bir yandanda keşke birsey olsa da dursa diye düşünüyordum. Oguzun kapıda belirmesiyle "oha ohah,öhöhöh gençler yavaş olun biraz" demesi bir oldu işte tamda istediğim buydu diye hafifçe sırıttim.
Buraksa biraz gerilmişti ters bakışlarla oğuz'a baktı
ben onu öperken mutlu olsam da bu kadar basit olduğundan nefret ediyorum kendimi kollarından ayırarak Burağa dönerek" ben çıkıyorum canım "dedim hızlı adımlarla evden çıkarak kapıyı kapattım.