YAŞANAN AŞKLAR.

12 1 0
                                    

Kafamda binlerce düşünce vardı,ne yaptığımın farkında değildim ve bu durumuma en iyi gelecek ilaç müzikti.Siteden içeri girerek kimsenin geçmediği duvara dönük bir yere oturdum,kulaklıgımı taktım ve son ses müzik açtım tabi unutmadan çantamdan çıkarttığım yaktım.
Birazda olsa rahatlıyardum şimdi size bütün aşk hayatımı
baştan anlatıyorum;
İlk aşkım lise 1 deydi ,adı Aliydi aslında daha öncedende ondan hoşlanıyordum ama hep içimde tutuyordum evleri karşımızdaydı sonra bir gün benden hoşlandığını söyledi.O an çok mutlu olmuştum,tabi ilk kıskançlıklarımı ilk kalp kırılmalarımıda o zamanlar yaşadım .Evlerimize birlikte giderdik güzel bir ilişkinin ardından oynak bir kız aramızı bozdu ve ayrıldık ,canım yanıyordu ama ağlamayı seçmiyordum o anları düşünmemek için sürekli konuşmayı seçiyordum.Yaklaşık 1 ay sonrada annemler beni özel bir liseye göndermişlerdi,başta istemesemde sonradan alışmak zorunda kalmıştım .Lise 2'ye geçtiğimdeyse lise 4'e geçen yüzücü,yüzüne bittiğim kıraçla tanıştım ilk o benden hoşlansada daha sonra kendimi kaptırmıştım ,ilişlimiz çok değişik ve dengesizdi bir sürü kız arkadaşı vardı ve kıraçın daha fazla onlarla konuşmasını istemiyordum, dayanamayıp ben ayrıldım.Nerdeyse hergün benden özür diliyor ve yeniden başlamamız için yalvarıyordu tabi bu arada babamın düzelen işleri kötüleşiyordu ve beni özel liseden alarak eski liseme gönderme mecburiyetinde kalmıştı.

Eski lisemdede Ali aramızı bozan oynak kızla çıkıyordu,canımın nasıl acıdığını anlatamam Kıraçta 3. sınıfta sürekli bizim okul çıkışına gelmeye başlamıştı .Onunla artık çok yakın arkadaş gibi olmuştuk,ilk aşkım yani Ali kısa süre sonra kızdan ayrılıp bana gelmişti tabi salak ben yine kabul etmiştim, 3. sınıfın bitmesine 1 hafta kala çok büyük kavga ettik . Bana onun için bir şey ifade etmediğimi söyleyebilmişti.
Okula daha sonra gitmedim ve şu anki bitmekte olan yaz tatiline başladım,O kadar açı yetmezmiş gibi tatildede Burağı buldum ilk öpücüğümü onunla aldım ve ağır bir sonuçla bitmişti .
Şu ana kadar olanlar bu daha sonra ne olacağına dair bir fikrim yok kendime bir söz verdim üniversteye kadar kimse olmuycak .Yeni yılımdada Alinin ağzına etmeyi planlıyorum,birde diş hekimliği için çok çalışcağım...

Sigaramda bitmiş bulunmakta yavaşca ayağa kalkarak bloğun içine girdimeve girerek duşumu aldım ve tvnin karşısìna geçerek bir film açtım.

ZamanlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin