Tas cocuklar :)

43 6 0
                                    

Kıraç'a inanamıyordum şaşırmıştım,tekrar bana bakarak "olmaz mı?" dedi.O çok hoştu ama kabul edemezdim,onu sadece  arkadaş olarak görüyordum.Dudağımı ıssırmaya başlarken "üzgünüm Kıraç seni bir kez daha kaybetmek istemem böyle iyi "dedim. Kıraç üzüldüğünü belli etmemeye çalışarak "fikrini değiştirirsen söyle ben seni hep bekleyeceğim" diyerek sırıttı."Fikrimi biliyorsun "diyip arabadan inip gitmesi için el salladım.Eve girdiğimde kimse yoktu odama çıkarak üzerimdekileri bir kenara çıkarıp duşa girdim.Rahatlayıp iç çamaşırlarıma göz attım,anlaşılan alışverişe çıkmam lazımdı.Sonuçta tavşanlı kilotlarla dolu bir çekmecem vardı,içlerinden bir tane alıp yatağa uzandım pek geceliğim olmazdı çünkü uyurken gecelikle uyumazdım daralırdım bir kere.O yorgunlukla yattığım gibi uyumuşum.Alarmla uyandım,annemlere kahvaltı hazırlayıp alışveriş için evden çıktım.öncelikle iç çamaşırcıya uğradım buralara bakanların erkek olmasından nedense nefret ederdim.Uygun bir yer bulup sade ve güzel şeyler alıp dükkandan çıktım.kıyafet için alışverişmerkezine girdim indirimin olduğu bir mağaza bularak girdim.Yakışıklı bir adam bana doğru" gelerek buyrun yardımcı olayım" dedi.Ah şunlar sevmiyordum böyle denmesini peşime takılıp bir şeyler demeye devam etti.Eteklere bakmaya başlayınca "şu size yakışır " diyip bir parça getirdi, okadar güzeldiki bu adamı sevmiştim zevkleri iyiydi.Bir yandanda "bu kadar düzgün bir fiziğiniz olduğu için şanslısınız "dedi.Adam konuştukça ben mutlu oluyordum.iltifat edilmesini seviyordum çükü.Taksiye  binip eve gittim, eve girdiğimde anneme dönüp "yarın 5'te gidiyorum"dedi. Annemde kaşlarını çatarak "ne çabuk" dedi.sonra odasına girip beklememi işaret etti,bir miktar para uzatarak "ihtiyacın olur al" dedi.bu kadını seviyordum.Duş aldığım gibi yeni aldığım iç çamaşırlarından birini seçtim, siyah ve dantelliydi beyaz tenime okadar çok yakışmıştıki ,Babam odaya pat diye daldı.SAbahlığımı hızlıca üzerime geçirerek ,babama döndüm"kapı diye bir şey var baba tıklatmak için" diyerek bağırdım.Kızardığımı hissettim babamda kocaman sırıtarak"benim küçük kızım babasındanmı utanmış azmı bezini değiştirdim senin "diyerek kahkaha attı.Sonrada cidiileşerek"dikkat et kendine simdi uyu dinlen "diyerek kapıyı kapattı.düşündümde bir çok özelliğimi babamdan almıştım burnumu,gözlerimi,saç rengimi ...

kardeşimin olmamasıysa en güzeliydi heralde bir ara çok istemiştim annemlere" bende kardeş istiyorum yapın" diyerek günlerce ağlamıştım.Annemin yüzündeki şaşkınlığı hiç unutmuyordum  bunları söylerken... Bu düşüncelere dalmışken saatin geç olmaya başladığını farkedip valizimi hazırlamaya başladım yeni aldıklarımı koyduktan sonra evdeki güneş kremini,diş macununu ve bir kaç şampuan alıp hazırlıklarımı tamamaladım.Gezmek epey yormuştu beni,peluş ayıma sarılıp uyudum . Öğleye kadarda kalkmadım.Annemin dürtüklemesiyle uyandım"hadi kalk hazırlan" diye bağırıp odamdan çıktı.kahvaltımı yapmamla üzerimi değiştirip çıkmam bir olmuştu.Valizim biraz fazla ağırdı sanki onu götürene kadar şekilden şekle girmiştim.Otobüse bindiğimdeyse yanıma oturan kadına ve çocuğuna baktım sonra uyumaya çalıştım,yol üzun sürecekti sonuçta.Yarım saat uyuyabildimmi ne sonra yanımdaki yanımdaki kadının çocuğunun ayağını kafama geirmesiyle uyanmam,afallamam bir oldu,vay küçük pislik annesini uyutmuş benle uğraşıyordu.bunun altında kalırmıyım? jayır tabiki bacağına hafif vurdum dikkat çekiyorum" hafif" velet bir zırlamaya başladı tüm otobüs ayağa kalktı o derece aha sıçtık dedim hemen uyuyor numarası yaptım. annesi çocuğuna kızdı kızdı tam lızarken çocuğa dil çıkarıp tekrar yattım .Velet iyice deirmişti sonra yorgun düşüp uyuya kaldı ohh be diyip bende uyudum yolculuk zordu kısacası.otobüsten inerek yazlığın yolunu tuttum,yazlığın önüne geldiğmde burayı nekadar özlediğimi anladım."Dorya sen buralara geirmiydin" ya diyerek zıplayıp bana sarılan sedefi görünce bende sımsıkı sarıldım en iyi arkadaşımdi."Özlemişim seni "diyerek sırttım sedef birazda şaşkına benziyordu" tek misin" dedi. "evet bize 2-3 günlüğüne taşınsana " dedim .Onla vakit geçirmeyi çok seviyordum."Akşam gelirim "diyip yanağıma bir öpücük kondurup uzaklaştı.Annemlerin odasına eşyaları yerleştirip markeetten ev için bir şeyler aldım.Akşam olmuştu bile zil çaldığında kapıyı açtım sedef elindeki poşetlerle "burda neler var "diyip bana sırıttı."Pis çocuk biramı getirdin ,televizyonun önüne koy" diyerek koltuğa yayıldım.Sedef heyecanlanmış şekilde "yan dairedekileri gördünmü harikalar" diyerek sırıttım umursamadığım belli ederel biramı yudumladım.kaşlarını çatarak "sana kesin birini bulmalıyız dedi.televizyondan karoeke ayarlayıp çılgınlarca şarkı söyleyip biraları diktik.Zil çaldı ,açtığımda iri gözlü dolgun dudaklı esmer bir çocuk çıktı.şaşkınlıkla bakarken "sedef varmı?" dedi. sedef kapıda belirirken"aa furkan ne arıyorsun burda?é dedi. sedefe ağzım açık kaldı ,"şey şapkanı plajda unutmuşsunda onu getirdiö" dedi. verip gitti.Sedefe sırıtarak baktım"çocuk taştı lan lan" diye bağırdım "daha bunlardan çok var" diyip beni oturma odasına sürükledi.biraları bitirip mayışıp kalmışız.uyandığımda başım çatlıyacak gibiydi.Sedefse yerde yatıyordu götüne ayağımla vurarak hadi kalksaat 3 olmuş" dedim. sedef küfür savurarak yerden kalkmaya çalıştı.duşa girip kahvaltı hazırldım sedefte toparlanarak yanıma geldi"bizimkileri takip etcez hazırlan"dedi.sırıtarak kafamı salladım.kırmızı sortumla beyaz rambomu kombin yapıp at kuyruğu yaptım.sedefin seslenmesiyle aşşağıya indim yan daireden 3 kişinin çıktığını gördüm onları takip ederek bir kadeye oturduk.furkan el sallayarak yanımıza gelsenize işareti yaptı.sedef beni çekiştirerek yanlarına götürdü.furkanın yanındaki çocuk beni bir süre inceledikten sonra "merhaba ben oğuz" dedi ve elini uzattı elini sıktıktan sonra "dorya" dedim.

oğuzdan çok yanımdaki çocuk dikkatimi çekmişti.pek konuşmuyordu kumral dalgalı saçları ve o gülüşü beni etkilemişti.Oğuz sedefe dönerek"bukadar hoş bir arkadaşın olduğu için şanslısın "diyerek sırıttı.aha burdada bir yavşak bulmuştu beni.Alaycı bir gülümsemeyle aldırmadım,Furkanın sesiyle irkildim"bu akşam napıyorsunuz?"dedi.

sedef benden önce sırıtıp atlayarak"cafede oturucaz" dedi.ŞAşırmıştım bu kız benden önce karar veriyordu hep,hala gözüm furkanın yanındaki çocuktaydı.sedefle konuşuyordu ama benle tek kelime etmemişti.sonra sedefle klakıp evin bahçesine oturduk,onlarda kendi dairesine geçti. oğuz ve yanındaki çocuk pencerenin kenarındaydı sedef bakarak el salladı.

Oğuz:

perdeyi hafif aralıyarak yeni kıza kısacası doryaya bakan burakı farkedip yanına geldim sonra tek kaşımı kaldırarak "BU kızı tavlamak çok basit bence "dedim. burak çok çapkındı bu kızı kaçırmazdı.kahkaha atarak "iddiaya girelimmi bu kız baNA TAPICAK!!!" DİYEREK DAHA ÇOK GÜLDÜ.BU HOŞUMA GİTMİŞTİ.PERDEYİ AÇARAK"VARIM BUNA AMA İLK YATAĞA ATaN KAZANIR,KAYBEDENSE KAZANANA ARBA ALACAK "dedim burak dönerek" arbayı şimdiden hazırla" dedi.

ZamanlaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin