Bölüm 15

9K 724 60
                                    

Herkese merhaba ✋

Heyecanlı bir bölümle geldim. Bakalım bu bölüm neler olmuş. Bir de şey söylemem gerek. Bundan sonra birer gün arayla değil de iki günde bir bölüm gelecek. Yani yorum sayılarının artması ile de bağlı bu ✋ beğenen arkadaşlar, iki kelimelik fikirlerini benimle paylaşabilir bence.

Keyifli okumalar 💋💋

..

Genç kadın bir anda hırçınlaşmıştı. Aniden ayağa kalktı ve erkeği omuzlarından iterek şöminenin önündeki yatağa düşürdü. Kaos, kıpırdamadan ona baktı. Astrid tamamen kendini kaybetmiş gibiydi yine. Ancak Kaos bu sefer onu engellemeyecekti. Onun neler yapabileceğini merak ediyordu ve görmek istiyordu.

Astrid hızla üstünü çıkardı ve erkeğin üzerine atladı. Onun üzerinde ata biner gibi oturdu ve hırsla dudaklarını öpmeye başladı. Öpücükleri sertti. Kaos' un canını yakmaya yönelikti. Kadının dişleri erkeğin alt dudağını çizdi ve onun kanını emmeye başladı. Kaos, sırtüstü uzandı ve kadını kendine çekti. Elleri güzel vücudunda dolaşıyordu. Genç kadın bir anda dudağını bıraktı ve istekle diline atıldı.

Kaos' un dilini kanatana kadar ısırdı ve tekrar onu sömürmeye başladı. İnliyor, kıvranıyordu. Arzuyla ve vahşetle tamamen kendini kaybetmiş gibi duruyordu. Kaos' un altındaki deri pantolonu çıkardı. Sonunda ikisi de çırılçıplak kalmıştı. Kalçalarıyla daireler çizerek kendini onun erkekliği için hazırlamaya başladı.

Kaos, onun göğüslerini sertçe yakaladı ve uçlarını sıkıştırdı. Genç kadın başını arkaya atarak çığlığı bastığı anda ise içine girdi. Genç kadın üzerinde hoyratça hareket ediyordu. Hızla kalkıp iniyor ondan çok kendini tatmin etmek için uğraşıyordu.

Astrid, hızla başını indirdi ve erkeğin boynunu yakaladı. Kaos' un canını yakarak ısırıyordu. Tek arzusu buydu. Boynunu yarmak ve onun kanıyla bir olmak. İçtiği bütün şaraplardan çok daha lezzetli ve zengindi onun kanı. Öyle ki kadın kendini durduramıyordu.

Erkek zevke doğru yaklaşırken hızla kadının kalçalarını yakaladı ve sıktı. Astrid bir anda kendini onun altında buldu. Erkek tıpkı kendisi gibi karşı konulmaz bir hırs ve sertlikle onun içine girip çıkmaya başlamıştı. Genç kadın onun boynuna daha sert asıldı. Etini koparıyordu neredeyse ancak bunu önemsemedi. Doyumun en muhteşem doruklarını yaşarken dişleri erkeğin boynunu bırakmadı.

Kaos, yatağın yanında oturmuş uyumakta olan karısını izliyordu. Kan, seks ve birbirine karışmış olan kokular odayı doldurmuştu. Kaos, ellerini çenesinin altında kenetlemiş düşünceli bir şekilde Astrid' i izliyordu.

Genç kadın doğuma ulaştığı anda uyuyakalmıştı. Sanki tuhaf ya da saçma olan hiçbir şey yokmuş gibi.

Kaos bu sefer ona izin vermişti. Neler olacağını merak ederek beklemişti. Ancak kadın da hiçbir tuhaflık yoktu. Hala aynı insan olarak yatakta duruyordu.

İnsansa o zaman neden erkeğin kanına bu kadar büyük bir zaaf duyuyordu ki? Ya da o kanı içtikten sonra ona ne oluyordu? Kaos, öfkeyle dişlerini sıktı. Bu planlarını etkiler miydi? Çocuklarının doğmasını etkileyecek miydi? Kendi türünün kendisiyle son bulmasını istemiyordu. İnsanların onu bu şekilde yenmesini istemiyordu. Bir kadının kendini bu şekilde alt etmesine izin veremezdi.

Erkek hızla ayağa kalktı ve üzerine deri pantolonunu giydi. Hızla dışarı çıktı. O kadar hızlı koşuyordu ki her şey yanından ufak soluk gölgeler gibi geçiyordu. Ne yapmalıydı? Ne söylemeliydi? Astrid ne zaman sevişseler onun kanı için çırpınıyordu. Kaos ondan daha güçlüydü. Onu durdurabiliyordu. Ancak bu sefer kendi iradesiyle ona izin vermişti.

İNLEYEN ALEVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin