Vla:Tre' sa-ti spun ceva ....eu ...te ...iubesc!
Eu imi ridic capul din pământ si ma uit exact in ochii lui Vlad ,ai mei fiind plini de lacrimi .
Vla:Stiu ca tu nu ma vei iubi nici o data .zice si in ochii lui se vad lacrimile pregătite sa iasă ...face o mica pauza apoi spune .Eu chiar te iubesc si nu stii cat de greu mia fost sa vad cum te saruti cu Dragos ....Eu m-am îndrăgostit de tine din prima clipa ...tu ..esti o fata minunata ,pana acum am întâlnit doar ...cu*ve iar tu...mi-ai furat pur si simplu mințile ....dar apoi am aflat ca ....esti împreună cu Dragos .El nu merita lacrimile tale ....daca a facut asta ...nu inteleg de ce ..el te iubea ...dar ...(face o pauză se uita fix in ochii mei care acum nu mai erau plini de lacrimi ) .Stii ce ?! E un prost, tâmpit ,bou ,fiinca a facut asta ....Raluca ?!Vrei sa fii ....iubita ...mea ?
Eu:Vlad ...!Eu.....
Vla:Mdaa ,stiu tu...nu ma ...iubesti... zice el cu lacrimi in ochi stand foarte aproape de mine ...
Vorbele lui m-au facut sa ma gândesc foarte serios la ce simt pentru el dar toate răspunsurile erau negative....si de o data ma trezesc spunand:
Eu:Vlad ?!Vreau sa fiu iubita ta !
Vla:Eram sigur ca nu vom putea fi nici o data im.....stai ce ???? Repetă ce ai zis ...!!zice el uimit ..
Eu:Vreau sa fiu iubita ta ....esti un băiat minunat ,Vlad , pun pariu ca ma vei face fericită ....
Vla:Dar tu ....nu ma ....pe mine ...tu ...il ...pe Dragos.....zice el încă uimit de situație...
Eu:Dragos e un prost!!!!Si cu siguranta ma vei face sa te iubesc ...in curand ....
*Atunci Vlad se ridica in picioare cu zâmbetul pe buze si incepe sa sară in sus ...ca o fata cand primeste telefonul mult dorit. ...😁😁..cand am vazut asta am inceput sa rad ...El a observat ca râd asa ca s-a oprit si ma priveste fix in ochi după care se apleacă spre mine ,ma ridica ,ma strânge la pieptul lui bine lucrat după imi i-a fata in palmele lui reci ,probabil de la emotii, si se apropie de mine fulgerător si ma sărută ...atunci eu
...nici nu stiu ce am simtit ...am simtit ceva ..uimitor ceva ce n-am simtit nici cand ma sărută Dragos ...cred ca ..imi place Vlad ......😀😀😊😊💔💖
Inima mea era facuta bucăți de Dragos ....dar intr-o clipită Vlad mia reparat-o ....
CITEȘTI
Iubire încalcită.
Lãng mạnRaluca - o fata cu bun simt cariere ii place geografia ,o fata care iubeste prea mult . Ce se va intampla cand ea se va îndrăgosti ?