NEÎNȚELEGERE

18 1 23
                                    

Alex pleaca la baie ,deci acum e ocazia Miruneo sa povestească tot :
Mir:Pai jucam adevăr sau provocare si ..stii cum e Ana ...nu te lasa pana nu execuți provocarea, ei bine ...Eu nu prea aleg provocare dar ...acum toți radeau de mine asa ca ...am ales provocare ,atunci Ana m-a provocat sa ies la o "intalnire " cu Alex ...ce era sa fac? Uite Ralu,stiu ca nu-ti place ce ai vazut dar .....zice ea extrem de supărată ,apoi eu ma ridic ma duc la ea si ne luăm in brate ,ne impacam, apoi vine si neispravitu' ăsta ...
Ale:Ce barfiti idiotilor??zice el ...tre' sa remarc ca de data asta nu a folosit un cuvant jegos....si unul mai .....in vocabular...
Vla:Cum ne-ai zis ??
Eu:Vlad ...gata....lasa-l in pace ...e prost .zic eu ...ultima parte mai mult soptit..
  Am mâncat ,si după am plecat acasa împreună cu Nicu si Codrina si desigur iubitul meu ...Vlad😍.Acasa ne-am facut cate un dus si la culcare cu noi ,dar "desteptu'" de Nicu s-a gandit sa dormim toți 4 ...a fost o idee oribile fiinca am dormit ca sardinele ...😂😂dar am si ras ....Nicu a spus sa dormim toți ca sa nu cumva sa facem "prostii" 😂😉😉😉😂😂😂😂😂😂😂😂E nebun ....zici ca-i drogat ..ce fel se poartă ...e asa...plin de viață. ...glumește....e drogat da ...da ,e drogat 😂😂iar Codrina il priveste intr-un fel....cu admirație ...cu iubire.
Si intr-un final am adormit si am simtit cum cineva imi atinge fruntea cu buzele ...puteam recunoaste buzele astea dintr-o mie ...sunt ale lui Vlad...❤❤❤❤❤❤

Iubire încalcită. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum