ANA+DRAGOS

18 0 5
                                    

Ma trezesc dimineata langa Vlad al meu ...si gândurile ma cuprind.
Oare de cine e îndrăgostit Dragos???!!De Elena? Sau Oana ???De Ana ?Nu prea cred!!!Dar s-ar potrivi cu Ana ...dar nu-l vad pe Dragos fiind îndrăgostit de Ani....de Elena ...cine stie! Eu vreau ca el sa fie fericit si ..sa nu sufere după nimeni ....Vreau sa fie si el fericit cum sunt si eu cu Vlad ...sa iubească si sa fie iubit la fel ca mine si Vlad ....Of...ce drăguț e Vlad cand doarme ....
Si "iubitoarea" de mine se apuca si-l sărută pe Vlad pana se trezeste .
Vla:Ce faci iubit-o?Ma mai mozolesti mult???Nu ca m-ar deranja ...dar somnul ..meu...a cam fost deranjat ...dar daca-l deranjezi asa .... e ok!!Stii ca te iubesc ,nu???
Eu:Nu stiam ...chiar nu stiam !!!!Crede-ma ,nu stiam ,doar nu e ca si cum mi-ai fi spus-o pana acum de vreo 10.0000.0000 de ori!!!!!!!!!zic si începem sa râdem iar Vlad se ridica si ma i-a in brate si după ma sărută .
Din perspectiva lui Dragos.
Ma culc seara cu gândul la ea ....la cat de frumoasa e ,apoi ma gândesc la Raluca ,si pe ea o mai iubesc. ..cum se poate asa ceva ??Pe cine iubesc eu???Pe Ralu sau Ani????Ralu e împreună cu Vlad si e fericită cu el ......deci ....Ani ...e mult mai potrivita ....cred ca ar trebui sa-i cer sa fie iubita mea !!Si adorm.
Dimineata ma trezesc cu gândul la Ani ....chiar o iubesc pe fata asta !!! Ma dau jos din pat ,ma duc la baie sa-mi fac un dus si după ma imbrac ,vreau sa merg la Ana .Dau sa ies pe usa dar Ralu imi iese in cale .
Ral:Ce faci ? Unde pleci ,fara sa anunti  ? La fata aia...de care esti îndrăgostit?
Eu:Ce??Nu!!nu stiu de ce dar nu pot recunoaste in fata ei ca iubesc o alta fata înafară de ea ....o iubesc si pe ea dar.....si pe Ani....
Ral:Bine ,hai dute la Elena..
Eu:Nu e Elena ..!!!!!
Ral:Aha...deci esti îndrăgostit!
Eu:Nu!!!
Ral:Bine ,hai ca te-asteapta iubita ta ,Oana!!!!
Eu:Nu-i Oana!!!
Ral:Atunci e Delia! !!
Eu:Nu-i!!!
Ral:Atunci e Ani!!!
Eu:Bine ,hai ca ma grăbesc! PAAAAAA!!zic eu inrosindu-ma .Sunt pe hol dar totusi o aud pe nebuna asta cum tipa "AHA,AM AFLAT, ANI E FATA DE CARE E DRAGOS INDTAGOSTIT!!!"
Ajung la Ana acasa ,bat la usa si nu durează trei secunde ca o fata blonda cu ochii căprui cu tenul alb ca laptele imi deschide usa ,e fata de care m-am indragostit,e Ani.
Ani:Ce faci aici la ora asta ??!!!Adica ...intra!!!Eu...abia m-am trezit...sunt in pijamale ,sper ca nu te deranjează !
Eu:Stai linistită!!Nu ma deranjează ,esti frumoasa !!zic si după imi dau seama ce am spus si ma uit la ea ,era rosie ,asa ca ,sa ma scot din situație inventez ceva .
Eu:Adica ...pijamalele sunt frumi!!!
Ani:Oh.. da ...ce bleaga sunt...normal ca pijamalele...
Eu:De fostii nostrii colegi mai stii vreo ceva ?
Ani: Pai...cu Oana am mai tinut legatura ....e împreună cu unu' din Spania. ....Cu Robert am mai vorbit ...el acum e in Franța ,Nicu e in Grecia ....si restu' stii despre ei...
Eu:Nicu e aici e cu Codrina ,stai am uitat a zis pleaca ,dar se întoarce repede ??!!De fapt nu ma mir ...e tara lui preferată. .....
Ani: Mda....Eu ...daca nu te deranjez ,ma duc sa-mi i-au niste haine pe mine ....ok?
Dra:Ok!
Ea pleaca si eu rămân la bucătărie ,are o casa frumoasa !!!Si dintr-o data creierul meu pervers se gândeste la ceva .....ma ridic de pe scaun si plec după Ani ,întru in prima camera ,dar nu e nimeni ,probabil asta e sufrageria .... intru in urmatoarea si o vad doar in lenjerie intimă ,întru după ea ,ii pun mâna pe socluri si ii sarut umerii ,ea se întoarce spre mine si zice .
Ani:Esti nebun???Nu ti-e rusine ,perversule !!!!!
Eu:Nu mi-ai spus sa plec ....deci vrei sa mai stau in camera.....zic iar ea zambeste si se inroseste .
Eu:TE IUBESC !!!!tip eu.

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: May 25, 2017 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire încalcită. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum