Se pare ca am vorbit muult era ora 20:00 asa ca am facut cate un dus si ne -am băgat in pat .
Eu:Vlad ?!
Vla:Da...iubit-o!spune accentuând ultimul cuvant😆😇😉
Eu:Mai stii cand ziceai sa ne mutăm toți?
Vla:Da normal ca stiu..!!
Eu:Cred ca ar fi o idee buna !
Vla:De ce ? Vrei sa-i faci in ciuda lu' Dragos sau ce ?
Eu:Nu ..dar mie dor de prietenii mei ....cand mergeam in excursii si dormeam toți si jucam tot feluri de jocuri....radeam foarte mult ..cred ca ar fi fain.
Vla:Mai vedem ...daca asa vrea prințesa mea ...asa facem.zice e hotărât si atât de serios încât pe mine ma bufoni râsul ,atunci el incepe sa ma facile.
Vla:Râzi ...hâ..lasa ca vezi tu..
Eu:Gata Vlad ...ga. ..ta...Vla. ..add.....opre..ste-te......zic eu râzând cu lacrimi
Vla:Ma opresc doar daca ma saruti !zice el autoritar ...si ridicând spranceana .
Eu:Mno bine !zic si il iau de gât după il sărut ,sărutul ne e întrerupt din cauza lipsei de aer ...
Vla:Nebun-o ...ma lasi fara aer !! zice el gafaind ...
Eu:Deci nu ti-a placut!?
Vla:Normal ca mi-a placut ...dar ar fi fost mai fain daca te-ai fi urcat pe mine ...da' na ....e bine si asa ...
Eu:Eeeeeee...haaaaaa...da' pretențios mai esti .!!!
Vla:Pot sa-ti pun o intrebare ?
Eu: Poți sa vorbesti ??
Vla:Da pot...
Eu:Pai ....
Vla:Il mai iubesti pe Dragos ?
Eu:Eu iubesc o singura persoana ....zic fara sa stau pe gânduri ....si aia e chiar in fata mea ....zic asta si Vlad se întoarce cu spatele sa vadă daca nu cumva e cineva in spatele lui ...
Eu:Tu esti fraierule. ....
Vla:Eu ?Care eu?
Eu: Tu ..Vlad. ..tu esti persoana pe care o iubesc ...
Vla:Alt Vlad ? Câți de Vlad cunosti????Daca il gasesc pe asta ...nu stiu ce-i fac ....nu mai suport sa te vad cu altu'!!
Eu:Pai atunci poti sa începi sa te bați .....!!
Vla:Nu ..serios acu' chiar ma iubesti??Chiar l-ai uitat pe Dragos ????zice el rosu la fata si uimit de vorbele mele...
Eu:Da Vlad ..nu simt nimic pentru nimeni înafară de TINE ,TE IUBESC VLAAAAAD!!!!zic mai mult tipand .....dar cand ma uit la Vlad el avea lacrimi in ochi .
Eu:Vlad ?! Ce ai ? Am spus ceva gresit?
Vla:Nu ..n-am nimic doar ca nu mi-am imaginat vreo data ca o sa ma iubesti ....😍😚❤
Atunci eu il sărut si ii sterg lacrimile care începuseră sa curgă ...e asa dragut😊😊☺
CITEȘTI
Iubire încalcită.
RomanceRaluca - o fata cu bun simt cariere ii place geografia ,o fata care iubeste prea mult . Ce se va intampla cand ea se va îndrăgosti ?