IL IERT?

22 1 0
                                    

  Din perspectiva Ralucai.
După ce mi-a povestit totul nu am stat pe gânduri si am spus uitandu- ma la Vlad care ii era teama ca-l voi lasa cu ochii in soare ...
Eu: Asculta tu acum ...Dragos ...tu mi-ai spus toate astea dar e prea tarziu ...Eu te-am uitat datorită lui Vlad ,n-am de gand sa-l las acum pe Vlad ..si sa ma împac cu tine din mai multe motive :
1.Pentru ca nu te mai iubesc.
2.Pentru ca il iubesc pe Vlad .
  Spun asta iar fata lui Vlad se luminează si vine fuga spre mine si ma i-a de pe scaun in bratele lui si ma sărută ,pe gât ,pe buza ,pe obraz ...si după imi sopteste la ureche :TE IUBESC!
Eu ma irosesc si ii spun si eu acelasi lucru.
După ma uit la Dragos care isi ținea capul cu mâinile iar ochii lui se pregăteau sa de-a apa la soareci. ...Ma duc din nou la masa si ii spun
Eu:Imi pare rău!!
Dra:Măcar prieteni ...rămânem???spune el cu o durere cruntă în voce .
Eu:Desigur!!!
*după Dragos pleaca iar eu cu Vlad decidem sa iesim împreună la cinema ,fiinca era duminica si nu aveam de facut nimic .Ma îmbrac in jeansi negrii o bluză albă si ghete negre cu toc si desigur geaca fiinca era luna octombrie ....iar luna viitoare e ziua mea ,adică peste mai putin de doua săptămâni .Vlad s-a îmbrăcat si el in jeansi negri si o cămasa albastră se desigur nelipsita geacă. Ajungem la cinema si vizionam o comedie romantică "Pretul dragostei".Am ras cat am putut după am plecat la restaurant ,acolo ne-am întâlnit cu Codrina si Nicu.
I-am vazut si am mers langa ei ,am dat comanda si o vedem si pe Miruna ca vine cu ........

Iubire încalcită. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum