Dragos si Vlad pleaca din camera si rămân doar eu si Codrina care si-a dat seama ca de fapt eu nu dorm.
Cod :Hai ,deschide ochii ..stiu ca nu dormi.....!!!!
Eu:Off....ce ma fac acum?? Tre' sa aleg pe unu' dintre ei ???Ori pe retardatu' pe care îl iubesc ori pe Dragos .....daca il aleg pe Vlad,Dragos va suferi .....daca il aleg pe Dragos ,nu numai Vlad v-a suferi ...si eu....deci..???
Cod:Eu zic sa nu alegi pe nimeni...si te vei alege cu o avere frumoasa !!!Si o masina...!!!!
Eu:Materialist-o!!!!!!!zic si începem sa râdem.
Cod: Ok,ok!!Dar daca nu alegi pe nici unu' ,nu uita ,jumi juma'....
Zice si pe usa intra Vlad .
Vla:Ce face frumoasa mea??
Eu:Ce face cine ??
Vla:Tu ce faci?
Eu:.....B..bi...ne ...bine fac?zic eu uimită !!
Pe usa intra si Dragos.
Dra:Ce face prietena mea cea mai buna pe care o iubesc foarte ,foarte mult??
Zice si Vlad il priveste tăios.
Eu:Bine fac ....si ...ascultati-ma .....eu ...stiu de ...micul vostru pariu....si nu am sa aleg pe nimeni ....nu mai iubesc pe nici unul din voi....zic cu lacrimi in ochi .
Vla:Cum adică ?? Dragos ,Codrina ,va rog lasati-ma putin singur cu ea ....
Ei pleaca ...
Vla:Cum adică ?? Tu...nu ma mai ....Zice dar e întrerupt de răspunsul meu de care ii era foarte teama ...
Eu:Nu!!
Vla:Nu ...nu se poate ...eu....tu....eu te ...tu ma..iubeai...eu te iubesc !!! Nu se poate !!
Eu:Imi pare rău !zic si simt cum lacrimile năvălesc asupra obrajilor mei ,asa ca ma ridic de pe canapea si ies din camera,il las cu ochii in soare .........
CITEȘTI
Iubire încalcită.
RomanceRaluca - o fata cu bun simt cariere ii place geografia ,o fata care iubeste prea mult . Ce se va intampla cand ea se va îndrăgosti ?