*După trei luni*
Ei bine ,lucrurile nu s-au schimbat aproape de loc ,eu si Vlad ne-am despărțit si asa am rămas ....sufeream ...si eu si Vlad si Dragos."De ce ?" E întrebarea ce ma frământă in fiecare noapte ,e întrebarea care imi fura somnul de seara pana dimineata ,nu pot sa dorm ,arat ca un monstru cu cearcăne sub ochi ,mai bine mor ...de cand ne-am despărțit ne-am mutat intr-o casa noua ,asa cum ne doream ....o casa mareeeee ,acum stam împreună cu toții ,Codrina cu Nicu ,Miruna ,Dragos,Vlad si eu ....
Ma gande-am la tot ce sa intamplat dar dintr-o data aud țipete din camera alăturată care era camera lu' Vlad .Ma duc repede sa vad ce se petrece .
A da ...am uitat sa va spun ca in aceste trei luni am facut 18 ani ...dar nu mi am sărbătorit ziua ....
Ajung in fata camerei si fara sa bat la usa ,întru si ce vad ma lasa cu gura căscată si cu lacrimi amare in ochi ....
Blad avea un ...pi...pistol ...îndreptat spre ....tamplala lui iar Dragos tipa la el sa nu facă asta ....nu am mai stat pe gânduri si m-am dus acolo .
Eu: Hai ...hai fa-o ...oricum ...nu mai pot ...voi chiar vreti sa ma distrugeti...??Hai trage ...mai întâi in mine ..după in tine ...vreau sa mor ..sa nu mai plâng atât ....atunci Vlad îndreaptă pistolul asupra mea Vla:Eu te iubesc enorm ..dar tu ..nu mai simti nimic pentru mine ....de aia vreau sa mor ...
Eu: Hai ...trage ..si eu vreau asta !!!Trage .!!!!!!TRAGE !!!tip eu la Vlad .
Dra: Voi ...tu ..Raluca ..daca tu te omori ..o fac si eu!!
Vlad se pregătea sa tragă ..eu am observat si strig :
Eu:Te iubesc ,Vlad!!!!!zic si el trage ......................
CITEȘTI
Iubire încalcită.
RomanceRaluca - o fata cu bun simt cariere ii place geografia ,o fata care iubeste prea mult . Ce se va intampla cand ea se va îndrăgosti ?