PARIUL

12 0 0
                                    

.Din perspectiva Codrinei .
Dimineata ma trezesc si direct la baie ma duc sa-mi fac un dus ,am de gand sa ma duc la prietena mea sa vad ce face ....după ce s-a despărțit de Vlad ,zis si facut .Am ajuns in fata blocului ei si am urcat sus ,acolo i-am gasit pe Dragos si Vlad stand de vorba ,mai mult se certau ,asa ca am decis sa ascult ce vorbesc ei .
Vla:Pfff...!!Nu stiu ce sa fac
...m-am enervat ,bine! !??
Dra:Stai linistit am sa te ajut ,voi vorbi cu Ralu si o sa va împăcați .....
Vla:Seriosss! !!
Dra:Da ..!!!
Vla:Merci! !
Dra:Pentru nimic ...dar...de acu' sa ai grija sa-ti controlezi comportamentul.....
Vla:Adiicaaa????!!!Am un comportament prost ??zice Vlad iritat de spusele lu' Dragos.....
Dra:Cu mine a fost mult mai fericita ......dar cu tine ....,tu ai si ranit-o .....
Vla: Aaa....si tu n-ai ranit-o ??
Dra:Ba da ,dar nu cum ai facut tu !!La tine a durut-o mai tare ....
Vla:Poate !! Fiinca pe mine ma iubeste mai mult de cat te-a iubit pe tine ....!!!!
Dra:Asculta ,daca te crezi destept, hai sa facem asa :punem pariu daca o sa va împăcați iti dau ....ce vrei tu !Daca eu cu ea ne vom împăca o sa ne dai toata averea ta !!!Esti de acord??
Vla:Daca eu castig o sa imi dai masina ta !!
Dra:Bine!!
Eu:Pai si daca nu castiga nimeni??zic eu si intru in camera .
Dra:Totul ramane la fel ....
Eu:Nu ,păpușă !!Daca nu castiga nici unul dintre voi doi ...ea v-a lua tot!zic si arat spre Ralu care după parerea mea doar se prefacea ca doarme .
Vla:De acord !zice Vlad hotărât!
Dra:Si eu sunt de acord !!zice si Dragos la fel de hotărât.

Iubire încalcită. Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum