Zic si el trage....in timp ce isi lasa mâna in jos iar glonțul ajunge in bratul lui Dragos. ....am sărit imediat ,l-am dus la spital ,doctorii l-au băgat in operatie pentru a-i scoate glonțul ....operația a durat 3 ore ,dupa 3 ore doctorul a iesit si a spus ca Dragos e bine ...am expirat ușurată ....adică....Da...eu il iubesc pe Dragos dar nu ...ca.....iubit ci ca prieten ....chiar mi- am facut griji pentru el ,chiar daca a fost un simplu glonț in brat....Am ajuns acasa după încă 3 zile in care Dragos a stat la spital....
Dra:Nu era nevoie sa veniți după mine ...serios!!
Vla:Ei...esti nebun !? Normal ca am venit după tine ...in fond a fost vina mea ....asa ca !!!???zice Vlad ,lui chiar ii pare rău ...pentru ce a pățit Dragos ....
Ne așezăm la masa si începem sa mâncăm ,Dragos era pur si simplu cu Capul in nori ,se gândea ...la cine stie ce ,la un moment dat ii cade furculița pe jos dar el nici măcar nu clipeste din ochi .
Eu:Dragos, ce ai??
Dra:Ce ??...ce s-a intamplat ? De ce va uitati toti la mine ? Ce am facut ? zice el nedumerit .
Vla:La ce te gândesti ???
Dra:Ce ???La nimeni ...nu ...nu ma gândeam la nimeni.
Eu:Ooooooo!!!Deci e vorba de o persoana ....si la felul cum stăteai ...as zice ca e vorba despre o fata .....cine e fata ??
Dra:Ceeeee? ??!!!!Nu !!!zice el inrosindu-se .
Vla:Hopaaaa!!!!Dragos s-a irosit. .......
Dra:Ce ? Nu m-am irosit ....doar ...mi-e cam cald ...de ce nu e aer aici???
Vla :De cine te-ai îndrăgostit?
Dra:De nimeni......
Vla:Pai ..daca e sa te fi îndrăgostit ...trebuie sa fie cineva pe care l-ai vazut de curand ,adică,cineva care a venit la tine la spital ....iar la spital a venit :Elena,Ani,Oana,Coco si Raluca,deci ...care e fata ??
Dra:E A.....nici una !!!
Terminam toți de mâncat si mergem in camere dar Vlad vine după mine in camera .
Vla:Ne impacam ,nu?
Eu:As putea sa stau eu fara tine ????As putea ? Spune -mi?As putea sa te uit ,sa nu te mai iubesc ?Spune-mi?
Vla:Pai...cred ca ma iubesti si nu m-ai putea uita vreodată ....si nici eu ..fiinca te cam iubesc ...stii!!Si cam mult
...asta e problema ....!!!
Eu:Problema!!!????zic si i-au o pernă si incep sa-l lovesc pe unde apuc ,el se i-a după mine dar ,la un moment dat ma impiedic si cad peste el ,el imi sărută gurita si după gâtul ...la fel si eu ....Ati vrut capitol mai lung ??Poftiți capitol lung si vesel!!!!
De cine credeti ca s-a îndrăgostit Dragos ???
CITEȘTI
Iubire încalcită.
RomanceRaluca - o fata cu bun simt cariere ii place geografia ,o fata care iubeste prea mult . Ce se va intampla cand ea se va îndrăgosti ?