Έχω ΥΨΟΦΟΒΙΑ!

544 62 0
                                    

"Γεια λυκακι!"είπε χαλαρά και νομιζω τον ειχε χτυπησει η ζεστη στο κεφαλι...

Ήταν στην ντουζιερα μου γυμνός και χαλαρός..ΜΟΝΟ ΕΓΏ ΕΊΧΑ ΦΡΙΚΆΡΕΙ..??

Έκανα μεταβολή και πήγα να βγω έξω κάνοντας ότι δεν είδα τίποτα..

Λες και δεν το έχεις ξαναδεί

Σους!

"Που πας λυκακι?Γιατί φρικαρες?"θα τον χαστουκιζα σε λίγο..Αλλά πήρε χαμπάρι τι έγινε..γουλρωσε τα μάτια του και ναι πιο awkward δεν έχω νιώσει στη ζωή μου..

"Σορρυ!"είπα πιο κόκκινη και από ντομάτα..Και βγήκα έξω τρέχοντας..

Αχ τι μου έκανες άτιμο μπλε σορτσακι..σαγαπωω!♡

Μα βεβαια το αγαπάς λυσσαρα!!

Μην με λες λυσσαρα!!Είμαι..Αλλά μην μου το θυμίζεις..

Σε λίγο βγήκε έξω ο Mark με μερικές τούφες μαλλιών να πέφτουν στο πρόσωπο του.Χωρίς να πω τίποτα μπήκα στο μπάνιο και βρήκα το αναθεματισμένο μπλε σορτσακι..Κοιταχτηκα στο καθρέφτη και τι να δω..Ένα πατζαρι..

Βρε πως κι από δω..!

Βασικά..Γιατί εκανα έτσι αφού στο σπιτάκι του τότε το είχαμε κάνει..

Ηλίθια δεν μπήκες και εσύ στην μπανιέρα..

Α πολλές ορεξουλες δεν έχεις σήμερα φωνούλα..?

Άκουσα μουσική..γνωστή μουσική..Ε οχιι..ΜΗΝ ΜΟΥ ΠΕΙΣ??ΧΤΥΠΆΕΙ ΤΟ ΤΗΛΈΦΩΝΟ ΜΟΥ!ΠΌΣΟ ΚΑΙΡΌ ΈΧΩ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΎΣΩ..!♡

Έτρεξα έξω έσπρωξα τον Mark στην άκρη και πήγα και φίλησα το τηλεφωνακι μου..Την αγάπη μου!Α Καλά...το έχω χάσει τελείως Ε..?

Ναι λες και δεν καλοπερνας εδώ και 3 βδομάδες.!

"Εμ..Amy..τι φάση περνάς?"άκουσα μια φωνή πίσω μου

"Ε-τι?"

"ΛΈΩ!!Τι φαση περνάς..!"

"Δεν ξέρω..Πότε δεν αντέδρασα έτσι για το κινητό μου.."

"Ναι οκ..θα φύγουμε ποτέ?"

Ναι όντως είχα ξεχάσει ότι έπρεπε να φύγουμε..Σηκώθηκα και βγήκα έξω.Κατέβηκα τις σκάλες.

"Γεια...."είπα αναισθητα στη 'μαμα' μου *κάνει μια φάτσα αηδιας* "Γεια σου μπαμπουλη μου!"είπα γεμάτη χαρά στον πατέρα μου..

Βγήκα έξω και ο Mark ήδη με περίμενε.

MARK'S POV
Ναι οκ ήταν λίγο άβολο μετα απο αυτό στο μπάνιο..Αλλά το έχουμε κάνει αρα γιατί κάνουμε έτσι.Ντάξει φαίνεται χαλαρή και γω κάνω σαν μην έγινε ποτέ..

Wolves{Completed}Where stories live. Discover now