Δεν ξέρω μαν μου

426 47 9
                                    

ΜΑΛΑΚΕΣ ΜΟΥ!Εμ εννοώ...ΑΓΆΠΕΣ ΜΟΥ!ΕΧΩ ΤΗΝ ΚΑΛΎΤΕΡΗ ΚΟΛΛΗΤΉ!ΜΟΥ ΠΉΡΕ HEADPHONES ΓΙΑ ΤΑ ΓΕΝΈΘΛΙΑ ΜΟΥ ΚΑΙ ΕΊΝΑΙ ΓΑΜΑΤΑ😍😍😍ΈΧΩ ΤΌΣΗ ΠΟΛΛΉ ΈΜΠΝΕΥΣΗ ΠΆΡΤΕ ΤΗΝ ΌΛΗ ΤΏΡΑ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊΤΕ!♡
~~~~~~~~~~~~~~
Είμαστε στο δωμάτιο της αδερφής του Ράιαν.Η Jess προσπαθεί να μου στεγνώσει το φόρεμα με το σεσουάρ ενώ εγώ βγάζω αυτό το λίγο μεικ απ που είχα γιατί είμαι σαν τον κλόουν.

"Ίσως έπρεπε να σου είχα βάλει αδιάβροχο μεικ απ...Δεν το φαντάστηκα ότι ο Μπραιαν θα αντιδρούσε έτσι που βρήκες γκόμενο.."σχολιάζει και την κοιτάω."Μην μου πεις ότι δεν είχες καταλάβει ότι σε γούσταρε αδυσώπητα αγάπη της ζωής του"

"Μπα δεν του έδινα πολλή σημασία οπότε Όχι!"λέω προσπαθώντας να καλύψω τη μαλακια που με βαρουσε και δεν το κατάλαβα.

"Ναι σιιιγουρα"λέει και γελαει"βασικά εγω σαας σιπαρα τόσο πολύ..Αλλά σε σιπαρω πιο πολύ με τον Μαρκ"

Και να μην μας σιπαρες

Χεχ:)

"Αχ ηταν τόσο σέξυ αυτο που έκανες μέσα στην πισίνα.Και δεν ξέρεις πόσο εκνεύρισε τον Μπραιαν..Αφού μουτρωσε και έφυγε κακήν κακώς από κει για να μην βλέπει, εγώ είχα μείνει με το στόμα ανοιχτ-"

"Ναι μας έβγαζες βίντεο...Ναι το παρατήρησα!"την κοιτάω με ένα γεμάτο ειρωνεία βλέμμα.

"Ναι σορρυ αλλά έπρεπε να το θυμάμαι αυτό!Δεν περίμενα πότε εσύ να κάνεις κάτι τέτοιο..!"προσπαθεί να καλυφθεί

Ανασταναζω και πιάνω το δεύτερο σεσουάρ να στεγνωσω τα μαλλιά μου.

Mark's pov

Έχω κάτσει σε ένα καναπέ και κοιτάω τον τοίχο του ταβανιου.

Ουαου δεν περίμενα τίποτα απ'οτι έχει γίνει σήμερα.

Εμένα μου λες?Συν ότι η Έιμη έχει εξαφανιστεί και δεν μπορώ να τη βρω πουθενά.

"Θες μεγάλε?"γυρνάω και βλέπω τον Μπραιαν.

Κρατάει δύο ποτήρια και μου προσφέρει το ένα.

Τείνω το χέρι μου για να το πάρω και αυτός κάθεται δίπλα μου στον καναπέ.

Πίνω λίγο και συνειδητοποιώ ότι είναι ουίσκι.

Ξινιζω λίγο την φάτσα μου όσο πάει κάτω και πίνω κι άλλη μια γουλιά.

Ο Μπραιαν γυρίζει και με κοιτάει.Αφήνει το ποτήρι του στο μικρό τραπέζι μπροστά και ακουμπάει τους αγκώνες του στα πόδια του.

Wolves{Completed}Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ