Πάρτι στις δέκα στο σπίτι μου😏

408 47 16
                                    

Γειαααα σας...λοιπόν..η πλοκή όπως βλέπετε έχει αλλάξει τελείως..Σας αρέσει?Είχατε κάτι καλύτερο στο μυαλό σας?Μην διστάσετε να μου το πείτε!

Λοιπόν...ξεκίνησα καινούργια σειρά αφού το teen wolf θα βγάλει καινούργιο κύκλο δεν ξέρω και γω ποτε..ΡΕ ΣΕΙΣ ΤΟ RIVERDALE ΓΑΜΑΕΙΙ.

Έχω κυριολεκτικά πάθει σοκ με αυτά που συμβαίνουν...Και ο Αρτσι είναι μαναρος😍

Καλά σταματάω και σας αφήνω να διαβάσετε 😏
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Amy's pov

Παιδιά θα το παραδεχτώ..Ο Mark με βιασμενα μαλλιά είναι γλυκούλης.

Περνάω τα δάχτυλα μου στα μαλλιά του και προσπαθώ να του τα φτιάξω.Αυτός κοιτάει προς τα πανω προσπαθωντας να δει πως θα του τα φτιάξω.

Όταν επιτέλους του τα φτιάξω καταλαβαίνω οτι τόση ώρα ήταν ησυχία.Όταν γυρνάω τους βλέπω όλους να μας κοιτανε χαμογελώντας διαβολικα.

"Έγινε κάτι?"τους ρωτάω και σηκώνω το φρύδι μου.

Αμέσως κοιτάνε αλλού και συζητάνε για ακυρα θέματα.

"Εμ....Εγώ καλύτερα να φεύγω.."μουρμουρίζει ο Mark άβολα και βάζει τα χέρια του στις τσέπες του τζιν του.

Τον πιάνω από το χέρι και τον κοιτάω με κουταβισια φάτσα.

"Έλα...Δεν τους ξέρεις γι'αυτό σου φαίνεται παράξενο!"

Ξεφυσαει δείχνοντας ότι δεν θα το συνεχίσει και έρχεται δίπλα μου.Κάνω μύτες και το φιλάω πεταχτά στα χείλη.

Αμέσως ακούγονται 'ωωωωωωωω' και 'ουυυυυ' από το squad αλλά τους αγνοώ ενώ ο Mark χαμογελάει και με κοιτάει στα μάτια.

"Μπ...θα ξερασωω"μας κοροϊδεύει ο Bryan γελώντας.

"Καλύτερα να αδιασεις το στομάχι σου τωρα..γιατί θα ακολουθήσουν κιαλλα.."του λέει ο Mark και τον κοιτάει με ένα 'if you know what I mean' φάτσα.

Σχηματιζω ενα μικρό 'ο' με το στόμα μου και μετά χαμογελάω δείχνοντας όλα τα δοντάκια μου.:D

Εκείνος μας κοιτάει με το ένα φρύδι του σηκωμένο και μετά μας γυρνάει την πλάτη του.

Τι να κάνουμε Bryanουκο..ζήλεψε οσο θες..ο Mark ήταν πιο άξιος να γίνει το αγόρι της.

Ουψι:).

"Λοιπον"ησυχάσουν όλοι και με κοιτάνε"Τι λέτε να κάνετε για να μας καλωσορισετε?"χαμογελάω.

"Εμ..."Ο Ryan βγάζει την παντοφλα-κινητό του.

Πληκτρολογεί κάτι και ξαφνικά όλων τα κινητά ξεκινανε να χτυπάνε.Βγάζω το δικό μου έξω να δω τι έκανε.

Wolves{Completed}Donde viven las historias. Descúbrelo ahora