Με αγκάλιασε και αυτός σφιχτά.
"Πάλι καλά που είσαι εδώ με τις αγκαλιές σου και με κάνεις να νιώθω καλύτερα συνέχεια."μου είπε και με άφησε.
Χαχανισα και τον κοιτούσα για λίγο.
"Χμ..Mark να σε ρωτήσω κάτι?"θυμήθηκα κάτι και αποφάσισα να του το πω.
"Ναι πες μου"λέει και παίρνει από τα γαριδάκια.
"Πόσο καιρό θα κάτσουμε εδώ?"
"Α δεν ξέρω..Όταν η αγέλη το αποφασίσει θα φυγουμε..Που μπορεί και να μην γίνει γιατί όλοι καλοπερνατε εδώ!"
"Εσύ δηλαδή δεν περνας καλά?"σχολίασα την κατάληξη του ρήματος που αποφάσισε να χρησιμοποιήσει.
"Εγώ?Μπα..Δεν περναω καλα"είπε χωρίς να τον νοιάζει τίποτα
Κατσουφιασα γιατί....χευ...Δεν περνάει καλά μαζί μου.Με κοίταξε και χαμογέλασε.
"Δεν με άφησες να τελειώσω"χαμογελάει και τον κοιταω"Εγώ περναω υπέροχα Amy!Έχω την τελεία σχέση με το κορίτσι των ονείρων κάθε αγοριού!ΑΥΤΟ ΕΊΝΑΙ ΠΑΡΆΔΕΙΣΟΣ!"φώναξε τα τελευταία του λόγια κάνοντας με να νιώσω καλύτερα.
Χαμογέλασα λίγο και συνέχισα να τρώω από τα γαριδάκια που άρχισαν να τελειώνουν.
"Να κάνω και άλλη μια ερώτηση?"
"Για πες"
"Πρέπει να μου έρχεται κανονικά περιδος?"
Με κοίταξε κατευθείαν.
"Όχι..Αλλά σε ανταλαγμα για αυτό..θα νιώθεις δύο φορές περισσότερο το αίσθημα του να σκοτώσεις στην πανσέληνο."κοιτάει μέσα στη σακούλα με τα γαριδακια"Γι'αυτό δεν μπορούσες να πάρεις τον έλεγχο τότε και γι'αυτό είσαι πιο δυνατή από μένα."σχολιασε καθώς με κοιτούσε.
Μετά σηκώθηκε και κοίταξε μέσα σε όλα τα ντουλάπια.
"Δεν έχουμε ούτε σοκολατάκια ούτε πατατάκια ούτε γαριδακια ούτε τίποτα!"κλαψουρησε.
Χαμογέλασα αμέσως.
"Και γιατί δεν πάμε να πάρουμε?"κοιταχτήκαμε με ένα διαβολικό χαμόγελο.
------
Είμαι πάνω στο καρότσι και κάνω αγώνες μέσα στο σούπερ μάρκετ με τον Jason που ήθελε να έρθει και αυτός.
Ο Mark προσπαθησε να μας ησυχάσει αλλά μας αρέσει να κάνουμε βλακείες.
Είμαστε δίπλα δίπλα με τον Jason.
"Αν μας βρει ο Mark είμαστε νεκροί και οι δύο."είπα ανήσυχα στο αγόρι δίπλα μου.
"Εμένα μου λες?"χαχανισε."όχι μόνο θα μας σκοτώσει...θα μας δώσει σε κρεοπωλείο να μας κάνουν κιμα"γελάσαμε.
YOU ARE READING
Wolves{Completed}
WerewolfΗ Amy είναι ένα κανονικό κορίτσι με την παρέα της.Ένας καινούργιος μαθητής φτάνει στο σχολείο για να αλλάξει όλη της τη ζωή.Ο Mark την πλησίασε μόλις την ειδε και φάνηκε να ξέρει πολλά για αυτή.Το βράδυ καθώς έκανε βόλτα δέχεται επίθεση από ένα λύκο...