Ω γιεπ..Εγώ..

511 53 4
                                    

Άφησα κάτω τα σοκολατάκια και έτρεξα μέσα.Οκ..Δεν είναι αυτό που περίμενα..

Και με ρωτάτε τι περίμενα και τι έγινε..

Περίμενα να είναι τα αγόρια από την αγέλη..Για να μας κάνουν καμία πλάκα..Γιατί τα συνήθιζαν αυτά..

Τελικά ήταν βρικόλακες..είχαν τους κυνόδοντες έξω δεν χρειαζόταν να το ελέγξω.

Μμμμμ παντου μας κυνηγάνε πια..ΈΛΕΟΣ..

Ο Mark είχε σηκωθεί από το κρεβάτι και ήταν έτοιμος να ορμηξει όταν πήγα να κανω ενα βήμα μπροστά άκουσα τον Mark να μου λέει ψιθυριστά..

"Έτοιμη να νιώσεις την καινούργια δύναμη?"χαμογέλασε σατανικά..

Εγώ χαμογέλασα επίσης σατανικά και έγινα λύκος ώστε να ορμησω..

Ουαου....όντως είχα περισσότερη δύναμη..ο λύκος που ήμουν είχε μεγαλώσει σωματικά..Και μυϊκά..

Μουαχαχαχαχα...σπασ'τους στο ξύλο..

Σιγουρακι!!

Πετάχτηκα πάνω στο πρώτο που φαινόταν και πιο δυνατός όσο ο Mark ουρλιαξε για να καλέσει τους άλλους...Που ήρθαν σε δευτερόλεπτα..

Όρμησε ο καθένας σε κάποιον άλλο και η μάχη ξεκίνησε...

Χμμ κατι μου λέει ότι ήταν στημένη η επίθεση..Γιατί δεν είναι και πολύ οργανωμένοι..

Με ευκολία λοιπόν ξεσκισα τον λαιμό του δικού μου βρικόλακα και βοήθησα τον Henry που έπρεπε να είναι στο σπίτι του Γιατί ακόμα δεν ένοιωθε Καλά..

"Mark..?!"

"Τι?"

"Πολύ εύκολο δεν ήταν..??Μήπως είναι στημένο?"

"Δεν το σκέφτηκα αυτό..!Ίσως!"

Κοίταξα γύρω μας..τα πάντα ηταν γαμάτα αίμα..Και ρωτάτε ποιος καημένος θα τα καθάριζε?

Ω γιεπ..Εγώ..

Εγώ θα ήμουν αυτή η άτυχη που θα καθάριζε ένα ολόκληρο γιγαντιαίο δωμάτιο..

Φακ μαι λαιφ...δηλαδή...ελεος..

Σε λίγο σκοτείνιασε και εγώ ακόμα καθάριζα το δωμάτιο..Αλλά ο καλουλης ο Mark προσφέρθηκε να με βοηθήσει έτσι θα τελειωναμε το καθάρισμα πιο γρήγορα...

Μετά από ένα τέταρτο ξαπλώσαμε τεζα και οι δύο στο κρεβάτι...Στο φρέσκο και υπερκαθαρο κρεβάτι..

"Δεν περίμενα να είναι τόσο κουραστικό..!"σχολίασε ο Mark

"Αυτό δεν είναι τίποτα μπροστά σε ότι κάνουν οι γυναίκες κάθε μέρα..οπότε μην λέτε ότι δεν κάνουμε τίποτα στο σπίτι..!"ο Mark με κοίταξε με ένα βλέμμα 'σε λυπάμαι...'

Wolves{Completed}Où les histoires vivent. Découvrez maintenant