— "Parcă te auzeam, în timp ce mă priveai intens cu ochii tăi căprui: «Lasă-mă să-ţi ating sufletul, să-l cuprind în mâna mea și să-l strâng la pieptul meu până voi scurge toată viaţa din el.»
Te auzeam în capul meu. Erai acolo mereu, punând stăpânirea pe fiecare gând, în fiecare minut al fiecărei zile.
Când îţi auzeam glasul îmi simţeam corpul luând foc. Focul se aprindea în interiorul meu și ajungea să-mi ardă pielea.
Am crezut că tu erai focul. Am crezut că tu, cea pe care o iubeam, erai acel ceva ce mă făcea să prefer să devin cenușă în urma ta, decât să fiu apa care să-ţi aducă sfârșitul.
Însă tu erai doar scânteia ce aprindea în mine flacăra."
Și-a lăsat mâinile să-i cadă pe lângă corp, ţinând foaia de pe care citise mai devreme strâns în mâna sa transpirată. Privea emoţionat înspre micul său auditoriu. Nici o reacție. A dat greș? Se făcuse de râs?
— Maddox, tu ai scris asta?
Profesoara îi captase atenția. Aștepta o reacție de la colegi, însă aceasta tot întârzia să apară.
— Da, doamnă.
— Dumnezeule! Cred că este pentru prima dată în acești trei ani când îţi dau un zece, spuse aceasta cu un zâmbet larg ce îi apăruse brusc pe faţă.
— Mulţumesc.
Era fericit. Foarte fericit. Făcuse ceva bun și chiar a fost lăudat pentru asta.
— Iubirea face minuni, domnule Hale. Chiar și în cazul tău. Mulțumește-i celei care te-a inspirat.
Însă Maddox nu era iubit. Nu s-a simțit niciodată iubit de cineva, deși el și-a pus sufletul pe tavă pentru multe persoane. Cea care l-a inspirat privea cerul mai admirativ decât îl privea pe el oferindu-i un buchet de flori.
— Nu îți plac, se amăgi Maddox, privindu-i zâmbetul forțat.
— Îmi pare rău, Maddox, sincer, dar nu îmi plac florile. Nu îmi plac în general.
— Înțeleg. Dar eu, Gwen? Pe mine mă placi?
Acea ezitare a însemnat mai mult decât un răspuns. Buzele i se deschiseră ușor, dar s-au închis la loc imediat.
— Îmi pare rău.
A revenit Maddox.
Nu știu cât de dor v-a fost de el, dar eu chiar i-am simțit lipsa :)
CITEȘTI
Cine l-a rănit pe Maddox
Short Story❝Cine a putut ajunge într-un loc atât de întunecat ca inima lui și a făcut lumină?❞ Urmărește povestea unui adolescent cu inima frântă și află cine l-a rănit cu adevărat.