— Ca să cauți răspunsuri trebuie să-ţi pui și întrebări. Ai putea să îmi spui ce întrebări îţi macină conștiința într-așa hal?
Maddox se încruntase. Pentru prima dată de când fata s-a pus lângă el, rezemandu-se cu brațele de balustrada rece din fier, era curios să vadă cu cine anume vorbește. De fapt și de drept, era doar curios să vadă cine avea tupeul de a-l întreba.
A dat cu ochii de o fată cu un cap mai mică decât el. Avea părul scurt, și ai fi spus că ochii săi ciocolatii aveau exact aceeași nuanță cu cea a părului.
— De ce îţi pasă?
Fata râse.
— Păi nu îmi pasă. Știi, nu toţi sunt fermecaţi de renumele pe care ţi l-ai făcut. Dacă tu crezi că sunt o admiratoare, atunci te înșeli amarnic.
— Atunci de ce ești aici și de ce vrei să știi la ce mă gândesc?
A fost un moment de liniște care se așternuse deasupra celor doi. Doar privirile lor mai puteau spune ceva, însă tot ce transmiteau acestea era confuzie.
— Pentru că știu privirea aia. Știu de ce te uitai așa la râu și știu de ce ești aici.
Maddox ridică sceptic din sprâncene.
— Auzi, copilă, te cunosc cumva?
— Am șaptișpe ani, nu-s copilă! ripostă ea imediat.
Era slabă, îmbrăcată într-un hanorac larg care o făcea să arate ca un copil mic cu haine furate. Maddox râse când ea a dat în el, încercând să-l lovească în abdomen.
— Ești un nesimțit!
— Eu? Păi tu ești o copilă bagacioasă.
— Nu-s o copilă! Și în plus, nu sunt bagacioasă, vreau doar să ajut.
Nu o privea pe ea ce avea el de gând să facă.
— Când o să ţină cineva la tine așa cum ţin eu la tatăl tău, o să își dea seama că ceva este în neregulă cu tine și o te ajute. Exact cum fac eu cu el.
— Dar tata tot bea.
Femeia îi zâmbise micuțului Maddox.
— Nu mereu ne dăm seama că nu este bine ceea ce facem și că îi afectează și pe cei din jurul nostru.
Promit că este ultimul personaj pe care îl mai introduc în poveste.
Deja am pus prea multe și cred că doar complic lucrurile. :)
CITEȘTI
Cine l-a rănit pe Maddox
Historia Corta❝Cine a putut ajunge într-un loc atât de întunecat ca inima lui și a făcut lumină?❞ Urmărește povestea unui adolescent cu inima frântă și află cine l-a rănit cu adevărat.