A pus gura pe băutură. O doză de bere s-a scurs pe gatul lui ca și cum era doar apă, dar nu i-a fost de ajuns.
— Încerci să scapi de mine?
Vocea lui Madoox tunase pe micul hol de la intrarea în casă. Se uita la femeia din faţa lui ca la cel mai aprig dușman al său.
În faţa blondei a intervenit tatăl său. L-a apucat de guler și l-a smucit.
— Termină! Nu așa te-am educat eu.
— M-ai educat? M-ai învățat să ce, tată? Să beau? Să lipsesc cu zilele de acasă și când vin să aduc câte o târfă ca ea? Să las o străină să-mi dea afară copilul din casă?
Maddox urlase, gesticulând spre femeia ce se presupunea că-i este mamă vitregă. Era cu mult mai tânără decât tatăl lui, ceea ce îl făcea cu atât mai nervos.
A mai băut una. În cinstea târfelor lui taică-su.
S-a trezit cu un pumn în mandibulă. Încă stătea în picioare, încerca să proceseze ce s-a întâmplat.
— Ieși!
A luat o sticlă din vitrină. Nici nu conta ce era în ea cât timp conținea alcool. A dat-o direct pe gât. Lichidul acela îi ardea pieptul și stomacul, iar limba i-o amorţise.
Vocea tatălui său se auzea, însă cuvintele nu a vrut să le înțeleagă. S-a năpustit asupra lui, aruncând pumni și încercând să se ferească atunci când acesta riposta.
Se simțea ca la lupte. Era cel mai important meci. Trebuia să-l câștige.
S-a oprit. A realizat că greșise atunci, că greșea și acum.
Adversarul nu a fost niciodată tatăl său, căci bărbatul s-a luptat cu sine și a pierdut de fiecare dată.
Maddox e partea din mine care vrea să lupte.
Tatăl lui este partea din mine care preferă să cedeze, să cadă pradă unor vicii ca în final să moară.
CITEȘTI
Cine l-a rănit pe Maddox
Cerita Pendek❝Cine a putut ajunge într-un loc atât de întunecat ca inima lui și a făcut lumină?❞ Urmărește povestea unui adolescent cu inima frântă și află cine l-a rănit cu adevărat.