🌸Różowa Księżniczka🌸

86 6 4
                                    

Hejcia! Co tam u moich kochanych Pianek? :3
Stwierdziłam, że ten pierwszy rozdział poświęcę na wyjaśnienie tytułu i mój krótki opis.

Tak więc, jak pewnie niektórzy się już domyślają 🌸Różowa Księżniczka🌸 to JA.

Tak więc, jak pewnie niektórzy się już domyślają 🌸Różowa Księżniczka🌸 to JA

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Przyjaciele różnie na mnie mówią, ale akurat tak nazywa mnie moje kosianie.
Osobiście lubię jeszcze przezwisko "Różowy Stworek".
Oczywiście wszystko wzięło się od koloru moich włosów jak też i ubrań, bo 90% mojej szafy wypełniają różowe ciuszki.
Jeśli ciekawi was jeszcze moje imię (w co wątpię) to rodzice mnie tak skrzywdzili, że nazwali mnie Nina. O dziwo wiele osób uważa, że jest to fajne imię i nie rozumieją o co mi chodzi, ale gdyby na was w dzieciństwie mówili przez cały czas Ninka to też byście znali mój ból. Jedyne zdrobnienie tego imienia, które akceptuje to Ninuś (ewentualnie Ninu). No ale mniejsza z tym.
Mam dwa koty, które kocham i to tak bardzo, bardzo. Nekosie są najfajniejsze ^.^ Jestem wegetarianką od... to już będzie 4 lata... (od 6 klasy podstawówki). Mam konto na gg co teraz w sumie jest czymś mało spotykanym :D Chodzę do 1 liceum, mam 16 lat (poszłam rok wcześniej do szkoły). Ubóstwiam różowy. Lubię poznawać nowych ludzi- takie hobby. Jeżdżę na rolkach i na nartach, są to moim zdaniem najlepsze dwie dyscypliny sportu. Mam 173cm wzrostu i dość często nad tym ubolewam. Jestem typową gadułą i nie ma dla mnie tematów taboo. Słucham w sumie wszystkiego co mi wpadnie w ucho (najbardziej lubię rock i metal). Lubię anime- tak te chińskie bajki. Kocham yaoi. Jestem zazwyczaj uśmiechnięta i słynę z tego, że inaczej patrzę na naszą rzeczywistość.

To by było chyba na tyle... Pewnie was już dawno zanudziłam huh?
Co byście powiedzieli gdybyście mieli opisać siebie jednym słowem?
Piszcie w komentarzach ^^
U mnie odpowiedź jest raczej prosta
~Różowa

@hotmarshmallows

🌸Różowa Księżniczka🌸Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz