~Kabinde Nefes Nefese~

22.2K 177 24
                                    

MULTİMEDYADA KABİNDE BOYUN ÖPME SAHNESI.
-------------------
Sabah kalktığımda boğazımda bi acı hissettim , çünkü hatırladığıma göre Meriç dün gece boğazımıda sıkmıştı. Sonra olanları tek tek hatırladım ve banyoda bayıldığımı da hatırladım.
Tam kalkıcaktımki bi ağırlık hissettim , yana dönmeye çalıştım ama dönemedim , ve Meriç'in bana sarıldığını farkettim. Ve çok sıkı sarıldığını ve ağırlığını bana verdiğini farkettim . Nefes alamıyodum resmen .
Sonra dün gece bana yaptıklarını hatırladım ve sinirle kolunu ittim , ama işe yaramadı sonra tekrar ittim ama  yapışmıştı bana.
Elini ve kolunu tuttum tam bedenimden ayrılacaktı ki birden kalktı ve bi an korktum. Bana baktı ve
-" Bi saattir niye boşuna çırpınıyosun?" Dedi
Şaşırmıştım ve cevap vermedim.
-" Doğa iyimisin?" Dedi.
Meriç'e kırgın ve kızgındım bunun için cevap vermedim.
-" Doğa" dedi ,ona baktım ve:
-" Sen uyanmışmıydın?" Dedim.
-" Çırpındığından beri uyanığım" Dedi.
Sonra ciddi bi şekilde
-"bırak beni eve gidicem ben , ve senden uzağa " dedim
-"Burada emirleri sen deil ben veririm , ayrıca artık eve gidemessin çünkü buradan dışarı çıkamazsın." Dedi.
-" Canım ne isterse onu yaparım çekil şuradan " dedim
-"DOĞA BANA KARŞI GELİRSEN NELER OLUCAĞINI SENDE BİLİYORSUN." Dedi.
Bende olanları hatırladım ve
-"Evet MERİÇ neler olacağını iyi biliyorum ; sinirlendiginde kendine hakim olamadığını hatta boğazımı sıkıp beni öldürmeye bile çalıştığını , hatta ve hatta beni banyoda soğuk suyun altında bırakıp vücudumu uyuşturabilceğini ve bayıltabileceğini biliyorum"Dedim.

Sonra bi sessizlik oldu , Meriç yanımdan kalktı ve :
-"DOĞA , SEN BEYAZSIN .
BEN İSE ZİFİRİ KARANLIĞIM"dedi
Bu söylediğine anlam verememiştim , ne demekti bu? Bana ne demeye çalıştı ?.
Sonra ona baktım ve :
-"BENİ KENDİ KARANLIĞINA SÜRÜKLÜYORSUN " Dedim.
Bana yaklaştı yaklaştı ve nefesini boynuma verdi,  Meriç'in her hareketi beni cezbediyordu.
Geri çekildi ve :
-" DOĞA , SEN BANA MAHKUMSUN " Dedi ve odadan çıkıp gitti.

Meriç gidince bende ayağı kalktım ve aynaya baktım,  üzerimde Meriç'in kazağı ve eşofman'ı vardı. Heralde ben bayılınca bana kendi giysilerini giydirmişti. Yorgun duruyodum, sanki değişmiştim sadece birkaç günde çökmüştüm , bedenim yorgun ve bıkkındı. Artık gitmek istiyordum,  böylece olmazdı burada hapis kalamazdım. Bu çok ağır gelirdi.
Annemi ve Mira'yı özlemıştim.
Babam iş için yurt dışına gidiyordu,  babami arada bir görsemde onu bile özlemiştim.
Meriç bey telefonumu bile almıştı.  Çaresiz kalmıştım, yanlız hatta sanki yalnızlığa mahkum kalmıştım. 

Ben bunları düşünürken kapı çaldı ve içeri koruma girdi.
-"Patron akşam için saat 11'de hazırlanmanızı istedi " dedi.
-" Neden?" Dedim.
Bana baktı ve önüne dönerek
-" Arkadaşlarınızla bi bar eğlencesi düzenlemiş , ona göre giyinin" dedi ve gitti.

Bende çok heyecanlandım ve Mira'nın da orada olmasını umarak havalara uçtum. 
Banyoya girdim ve duş alıp çıktım . Kendi odama geldim ve Dolabıma baktım,  ama bar icin giyebileceğim bişey yoktu .
Akıllılık ettim ve aşağı inip korumanın yanıma geldim .
-" Bana telefonu ver " Dedim
-"Doğa hanım bu imkansız"Dedi.
-"Bu bi emirdir" Dedim.
-"Burada emirleri sadece Patron verir"dedi . (Bozuldum)
-"Bana ya telefonunu ver yada Meriç'i ara " Dedim. Telefonuyla biraz uğraşıp bana verdi .
-" Acil bir şey mi oldu var?" Dedi.
-" Meriç ben Doğa , bu akşamki bar ıçin giyeceğim hiçbirşey yok" Dedim.
-"Şuan toplantıdayım saat 8 gibi hazır ol seni gelip alacağım "Dedi.
-"A-Ama ne giy-" Dedim ve yüzüme kapattı .

Telefonu korumaya verip mutfağa gittim , birşeyler yedim ve mısır patlattım TV karşısına geçtim.TV izlerken gözlerim yavaş yavaş kapandı ve tekrar karanlığa daldım.
-------
Kalktığımda evde kimse yoktu , karşımdaki saate baktım ve saat tam 8'di . Sonra diğer koltuğa baktım ve Meriç'i gördüm . Uyuyodu , uyurken o kadar masumduki yanına yaklaştım ve onu izledim. Ona bakınca en derinlere dalıyodum. Sanki herşeye rağmen onu bana çeken o derinlik farklı birşeydi . O derinlerdeki hisse anlam veremiyodum . Onun bi tarifi yoktu . Bazen sevmek ve bazen de nefret etmek arasında kalmak.. gitmek istemek ama onu bırakmaktan korkmak...

Ben bunları düşünürken Meriç yavaşça gözlerini açtı bana baktı ve
-" Biliyorum Doğa çok yakışıklıyım ama içime düşücekmiş gibi bakma" Dedi
Söylediği şeye bi an şaşırdım ve utandım.
-"Ş-Şey ben sana bakmıyordum." Dedim.
-"Ben tam 5 dakka önce geldim , senin uyuduğunu görünce biraz dinleneyim dedim " dedi.
-" Ben akşam için ne giyc-" Dedim ve lafımı kesti .
-" Hadi gidiyoruz soru sorma " Dedi.

Kapıyı açtı ve bana yol verdi, sonunda dışarı çıkmıştım derin bi nefes aldım Meriç bana baktı ve -"Şaşkın kaçmaya çalışma" Dedi. Tamam anlamında başımı salladım. Arabaya doğru ilerledik ve lüx arabasına bindik. Bana soru sorma dediği icin nereye gittiğimizi sormadım.
Çünkü her an sinirlenebilirdi.
Issız bi yere geldik ve Lüx bi mağazanın önünde durduk. Arabayı  bu mağazanın önüne park ettik ve -"in" dedi .
Arabadan indim ve Meriç'i takip ettim. Mağazanın içerisine girdik ve takım elbiseli bi adam
-" Hoşgeldiniz efendim" dedi.
Meriç cevap vermeden ilerledi.
-" Neden burada bizden başka kimse yok " dedim
-" Çünkü burası benim Mağazam" dedi. (Şok oldum)
-" Neden geldik" dedim
-" Çok soru sormada elbiselere falan bak " dedi.

İlerledik ve Meriç bi elbise getirdi , elbiseyi bana verdi ve
-" Kabine gir ve bunu dene" dedi.
Kabine girdim kapıyı kilitleme gereği duymadım ve elbiseyi giydim . Arkadaki fermuarı önce çekemedim ve biraz uğraşıp başardım . Elbise dizlerimin üstündeydi ve sırt dekoltesi vardı ve yeşil renkliydi  yakıştı bana. Kabineden dışarı çıktım ve Meriç bana dikkatlice baktı .
Yanındaki korumada bakınca korumaya öldürücü bakışlar attı.  Sonra bana baktı ve
-" Güzel olmuş ama rengi güzel değil " dedi.
Elindeki siyah elbiseyi verdi ve
-" Bunu dene" dedi.

Kabine girdim ve siyah elbiseyi denedim yine çok yakışmıştı , dizlerimin baya üzerinde ve önden göğüs dekolteliydi. Çok sexi durmuştu. Kabinden çıktım ve Meriç bana baktı sonra birden gözleri büyüdü ve beni baştan ayağı süzdü.
-" Bu güzel oldu ama dekoltesi çok " dedi.
Ofladım ve bana kırmızı bi elbise verdi , tekrar kabine girdim ve elbseyi denedim. Bu elbise çok güzel ve cok sexi olmuştu gerçekten beğendim. Sağ tarafta yırtmacı ve arka tarafta sırt dekoltesi vardı , ayrıca tam üzerime yapışmıştı ve dizlerimin baya üstünde boyu vardı . Göğüs dekolteside baya derindi .
Elbisenin arkasındaki fermuarını bitürlü çekemedim ve başka çarem olmadığı için Meriç'e seslendim.
-"Meriç elbisenin fermuarını çekemiyorum " dedim.
Ve yavaşça kapı açıldı .

Meriç içeri girdi ve beni bi an süzdü bende utandım.
Arkama geçti ve fermuarı tuttu bi eliylede sırtıma dokundu yavaşça ellerini sırtımda gezdirdi ve  Meriç'in her hareketi beni cezbediyordu. Sonra arkadan belimi tutup beni kendine bastırdı
-"M-Meriç fermuarı çek ve çık"dedim .
-"Doğa elbise çok yakışmıs ve çok sexi olmuş"dedi .
Sonra arkadan beni kendine iyice bastırdı , kalçamda Meriç'in erkekliğin hissediyodum ve utanıyodum. Sonra nefesini boynuma vererek bonumun altından başlayıp üste doğru emdi . Karşı koyamıyodum ve istemsizce inledim , bu inlememle Meriç beni belimden tuttu ve erkekliğini kalçama bastırdı sonra -" Mm" dedi.
Erkekliğindeki sertliği hissedince istemsizce kalçamı oynattım ve ona bastırdım . Beni kendine dönderdi ve nefes nefese kalmıştı. Dudaklarıma baktı ve yaklaşıp nefesini verdi.
Tam öpücektiki
-"M-Meriç b-bırak daha ileri gidemeyiz " dedim ama beni duymamazlıktan geldi sonra tam öpmek icin yaklaştı ki onu itledim. İtlememle kendine gelmiş olucakki uzaklaştı ve fermuarı çekip nefes nefese kalmış bi şekilde kabinden dışarı çıktı.  Ben ise olanların nasıl buraya kadar geldiğini bile anlamamıştım.

Devamı Gelecek...

---------
EVET BÖLÜMÜ NASIL BULDUNUZ?  YorumlARINIZI VE VOTELERİNİZİ BEKLİYORUM. TAM 1100 KELİME SIZI SEVİYORUM ♥♥♥

~DERİN ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin