İLK GÜN

18.5K 240 106
                                    

Multimediada 《MERİÇ》

~~~~~~

Annem kahvaltıyı hazırlamıştı bile ,hemen yiyip yola çıktım.
Biraz yürüdükten sonra sonunda 'yeni okuluma' gelmiştim.
Hemen içeri girdim herkes bana uzaylıymışım gibi bakıyodu.

Sonra 11E sınıfını buldum kimsenin suratına bakmadan en arkaya oturdum.

Sonra bi kız geldi ve bana ters ters  baktı bende ona bakıp:
-"Bi sorunmu var" dedim

Oda bana :
- "var tatlım orası Meriç'in yeri, kimseye yerini vermez ve kimseyi yanına oturtmaz , beni bile " dedi .

Ve bende:
-"Kimin yeriyse başka yer bulsun kendine" dedim.

Ders iyi geçmişti ve tenefüs olmuştu tenefüsün bitmesine 5 dakika vardı . Sonra bende bahceye çıktım, biraz dolaştım sonra bi kız geldi yanıma benle tanıştı ve baya dertlestik ismi Mira'ymış

o sırada okulun bahçesine motorbisikletlerle 5'li grup girdi .oha çok havalıydılar . Hepsi tek tek kasklarını çıkardı en sonuncuda çıkardı ve herkes onlara baktığı için dahada havaya girdiler .

Ama ben onlar yanımdan geçince bakmadım havaları sönsün diye.

Sonra mira 'ya sordum bunların kim olduğunu ve okulun belalıları olduklarını ve uzak durmam gerektiğini söyledi.

Özellikle en arkadaki gözüme çarpmıştı nedense .

Zil çaldı sınıfa girdik ve bide ne göreyim evet , bu o gözüme çarpan erkekti ve ayakta o 5'li grupla bişeyler konuşuyodu .
Ben ŞOK.

Nedense heycanlanmıştım. Hemen arka sıraya oturdum ve o yanima geliyodu bi an bişeymi yaptım diye düşündüm.
Sonra bana :
-"kalk yerimden" dedi
Bende ona
-"kaldırda görelim" dedim
(Yüzüne bile bakamıyodum heyecandan.)

Sonra bana :
-" aa biliyorum yanına oturmam için yapıyosun ama çok beklersin"dedi.
Bende ona:
-"of be sen kendini ne sanıyosun gücün yetiyosa kaldırda görelim . Kaldıramayacağın için hiç uğrasma bence"dedim.

Sonra birden beni kucakladı ve bi ön sıraya oturttu . Herkes bize bakıyodu resmen. O hiç istifini bozmadan yüzüme bile bakmadan telefonla uğraşmaya devam etti .

~~~~~~~~~~~
Bu bölümden sonra heyecan başliyor . Vote vermeyi unutmayin♥♥♥



~DERİN ~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin