YETİMHANE
Henüz küçük bir kız iken ailesi tarafından terk edilmiş bir kızın hikayesiydi bunlar.
"Henüz 3 aylıktı ve onu bir sepet içinde yurdun kapısında bulduk. Henüz çok küçük olmasına rağmen benden az gülüyor doğrusu. Ama eminim ki sizi çok sevecek efendim. Ona ne kadar iyi bakacağınızdan hiç şüphemiz yok efendim fakat birkaç ay sonra denetim için ziyaret etmemiz gerekiyor sizi." diyen müdirenin sözlerini dinleyen BLACK ailesi Aurora'nın hemen onların kızı olmasını istiyorlardı bay ve bayan Black'in hiç çocukları olmamış doktor imkansız olduğunu söylemişti. Bu yüzden bir çocuk evlat edinmek istediler ve bir yetimhaneye bunun mümkün olup olmadığını sordular. Tabi ki de sakıncası yoktu. Ve sonunda belgeler de tamamlanmış Aurora'nın eve götürülme vakti gelmişti. "Tabi, memnun oluruz." dedi Bayan Black. BLACK ailesi artık 3 kişiydi. Nancy Black Aurora'ya çok iyi bakacağına dair içinden yeminler etti. Onu hep koruyacaktı. Nancy ve David kalkıp Aurora'nın yanına gittiler. Daha bir yaşında olmasına rağmen asabi bakan Aurora'nın suratını elleri arasına alan Nancy hanım "Aurora canım kızım benim. Hadi evimize gidiyoruz" dedi. Aurora hala kaşları çatık üzgün bakıyordu. Nancy hanım onu kucağına alıp müdüreyle selamlaştı. David de başını eğip teşekkür etti.
Arabaya geldiklerinde Aurora'yı arka koltuktaki çocuk koltuğuna oturtturdu Nancy. Onun için her şeyi önceden hazırlamışlardı. Her şey çok güzel olacaktı. Bunun için yemin etti yine içinden Nancy, ve Aurora'ya bir öpücük kondurup ön koltuğa oturdu. Yola çıktıklarında camdan yurda bakan Aurora'nın yüzü hala gülmüyordu. Nancy David'e bakıp "Mutluyum"dedi. David de cevap olarak "Her zaman hepimiz mutlu olacağız."Multimedia:Aurora BLACK!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
✧DENEY༄
Fantasy'Koşuyorum fakat gölgeler hep peşimde. Sanki kendi gölgemden kaçıyorum ve ondan asla kurtulamıyorum. Bir şeyler farklı. Ben herkes gibi değilim. Ben farklıyım... Duruyorum! Arkamı dönüyorum! Yanılmamışım....BENİ BULDULAR!'