5. Fejezet

13 0 0
                                    

Biciglizek.. Istenem sikerült. Megtanultam biciglizni. És ki az ott előttem? Apu?! Istenem apu az!!! Tárt karokkal vár és mosolyog.. Fehér ruhában vagyok. Különös... Elkezdek feléje szaladni, ő meg elkezd ráncigálni és már-már kiabálva beszélni.
-Bell! Kelj már fel! Elkésel suliból - ordítozott egy női hang.
-Mi van?! Jól van már! Várj, még 5 percet hagyj aludni. - ekkor jöttem rá, hogy az egész csak egy álom volt. És még mindig nem tudok bicajozni. Whah! Meg öl a gondolat. Na mindegy is. Fel kéne kelni hisz állítolag ma találkozom "életem szerelmével". Na arról majd én döntök! Gyorsan fel kaptam valami elfogadhatót, megcsináltam a reggeli rutinom, elvettem a táskám és már rohantam is a suliba. Épp amint tértem volna be a folyosó sarkán,hogy vegyem az irányt az osztályom fele, hát nekem jön valaki. De még mekkora lendülettel!
-Nézz már az orrod elé! Idió.. - de az utolsó szótagot már nem tudtam kimondani hisz amikor felnéztem, hát az a cuki srác állt előttem akiről beszélt Peti. Egyből zavarba jöttem, gyorsan összekapkodtam a dolgaimat és elrohantam. Már becsöngettek, így kopognom kellett. Fantasztikus! Már az első óránk azzal a hárpia fizikatanárnővel kezdődik.
-Jó napot. Elnézést a késésért. - azzal leültem
-Nocsak, nocsak. Csakhogy megjött kisasszony. Megtudhatnám mitől ilyen izgatott? Tán csak nem látta meg a szőke herceget fehér lovon? - e mellé meg egy jó boszorkányosat nevetett.
-Nem tanárnő, nem láttam meg a szőke herceget. - mondtam határozottan - Én a barnát láttam. - suttogtam magamnak..
Miután kicsöngettek mindent elmeséltem Petinek, aki ujjongott mint egy kis pincsi kutya. Ekkor meg ki lép be az ajtón?! Hát az a srác. Istenem remélem nem hozzám jött. Amikor észrevették a többiek is körbeállták és köszöntötték, mint valami kiskirályt.
-Hey, bro. Mizu? - lépett hozzá Attila.
-Csá, öcsi. Tudod, ma összefutottam egy csajjal, szó szerint, és gondoltam a te osztályodban van. - mondta, megvillantva 1000 wattos mosolyát.
-Ja értem, hát akkor.. - de nem tudta befejezni a mondatot, mert ekkor a srác rám mutatott.
-Ő az! Vele ütköztem össze ma a folyosón! Tessék a füzeted..
-K.. K... Kössz. - ennyit tudtam kimotyogni. Ezután fogta magát és elhúzott. Egész biosz óra azzal telt, hogy mindenki azon súgdolózott, miért a lúzerkéhez ment Alex. Igen, igen később kiderült, hogy Alexnek hívják. Suli után úgy döntöttünk Petivel, meg Attyval, hogy kiülünk valahova fagyizni.

Egy álomvilágban éltemWhere stories live. Discover now