10. Fejezet

7 0 0
                                    


~Alex szemszöge~

Annabelle.. Hmm. Nem is rossz név. Kissé fura a csaj, de szerintem csak a pletykaságok miatt van ez a gondolatom. Remélem még össze fogunk futni.. Gyakrabban.

~Bell szemszöge~

Ez az Alex, teljesen kikészít.. Juj, már itt is vagyok a suliba? 8:01. Nem rossz. Ha jól emlékszem, rajz lesz az első, Kiss tanár úrral. Elég idős, viszont a rajztehetsége az páratlan. Amikor be szokta hozni a festményeit, mindig szájtátva csodálom őket. 

  Az irányt a sulink rajzterme felé vettem, még épp időben, hisz becsengettek. Az osztályba érve, csak egy üres helyt pillantottam meg az utolsó előtti sorba, egy lány mellett. Odamentem és illedelmesen megkérdeztem, hogy ha a hely foglalt-e? A lány felém fordítota az arcát, egy halvány mosoly kíséretében. 

-Dehogy. Pattanj le. - mutatott a szépen manikűrözött kezeivel a mellette ácsorgó székre. Nem is haboztam, tovább helyet foglaltam. Ezután lépett be az ajtón Kiss tanár úr, egy hatalmas vászonfestménnyel a kezében. Na ez is jó óra lesz!

-Tudsz rajzolni? - fordult felém a mellettem ülő lány.

-Ja persze. Kicsit.. - pirultam el. - Ha nem csal az emlékezetem, pont nálam van az a mappám, amiben a befejezett rajzaim tartom. - ezzel neki is fogtam kotorászni a táskámban.

-Jézusom, mennyi bazár! - nevette el magát.

-Hát igen. Sosem fogok oda jutni, hogy takarítsak. - mosolyogtam. Ekkor bukkantam rá a nemrég említett mappámra. 

 -Nézd. Itt vannak a "Picasso" rajzaim. - nevettem fel.

-Hűha! Nagyon teh.. - de már nem tudta befejezni, mert egy ideges cipőkopogás félbeszakította.

Egy álomvilágban éltemWhere stories live. Discover now