8. Fejezet

11 0 0
                                    

~Bell szemszöge~
Igaz, hogy alig ismerem Alexet, de nagyon bejött. Amikor meg megláttam azzal a kis ribivel, hát eléggé elundorodtam tőle. Ezt pedig a fiúkkal is közöltem.
-Figyeljetek, kedves tőletek hogy akartok nekem pasit szerezni, de inkább bízzátok rám. - ezen pedig elnevettük magunkat. Ameddig így elvoltunk elég későre járt az idő és anyájék bármelyik percben hazajöhettek. Gondoltam rakok egy kis rendet, majd elköszöntem Petiéktől és felmentem a szobámba. Mikor nézem a telefonom: 11 nem fogadott hívás.
-Úristeeeeeeen. - kiabáltam el magam. Anya volt, hát ki más. Azonnal visszahívtam.
~B: Halló. Szia anyu!
~A: Na végre, hogy felvetted. Milliószor hívtalak. Gondoltam bajod esett. Jól vagy?
~B: Nyugi anyu, minden rendben van, csak a szobámban felejtettem a telóm.
~A: Mi mindjárt indulunk haza, menj feküdj le, hiszen holnap suli.
~B: Jó jó anya.. Sziaaa!
~A: Szia kincsem!
Nem sokkal ezután elaludtam. Reggel hamar elkészültem, s indultam volna, amikor valaki egyszercsak csenget az ajtónál. Gyorsan leszaladtam az előszobába, felkaptam a cuccaimat és egy "Sziasztok, suli után jövök!"-kel leléptem. Az ajtóban Petibe botlottam. Hát ki másba?              -Reggeeeeeeeelt - üvöltöttem egyenesen a fejébe.

-Neked iiiiiiiiiis. -  válaszolt ugyanúgy

-Hülye! - nevettem el magam.

-Csak utána, hölgyem. - kuncogott. Ezután elindultunk suliba és út közben nem kis meglepetés ért.

Egy álomvilágban éltemWhere stories live. Discover now