1. BÖLÜM

92 3 0
                                    

bu yaz galiba bodruma gidecektik çünkü babam söz vermişti. 3 senedir İzmir Çeşmeye gidiyorduk.  Artık ordan sıkılmıştım. Başka tatil yerlerine gitmek istiyordum. Başka yerlere gitmek istememin nedenleri farkıydı aslında. Çeşme'deki herkesi tanıyordum. Aralarında yakışıklılarda vardı ama onlarında sevgilisi olduğunu duymuştum. Siz benim nedenimi anlamışsınızdır :-D

Kısacası artk aşkımı bulmak istiyordum. 20 yaşıma basmama 2 ay kalmıştı. Yeni yaşıma sevgilimle girmek istiyordum ama bunu sadece rüyalarımda görüyorum şimdilik. inşallah o günlerde gelecekti.

Bugün hiçte kalkasım yoktu. Uyumak istiyodum. Telefonumun kilit açma düğmesine basmamla yataktan fırlamam bir olmuştu. Saatin 3 e gelmesine 10 dakika vardı.

"sen anca uyu. Valla seni alan koca yandı.

İç sesimle kavga ederken bir yandan da yastık ve yorganımla vedalaşıyordum. Ve sonunda vedalaşmam bitip kalkarak giyinme odama geçtim. Boydan aynamın önünde durup şöyle bir kendimi süzdüm. Gerçekten berbat bir durumdaydım. Hemen bu halimden kurtulmak için gardırobumun kapağını açtım. Bulunan kıyafetlerimi bi gözden geçirdim.

Pantolonlarımın arasından siyah olanını alıp giydim. Üzerime de üstünde kurukafa bulunan beyaz salaş t-shortümü giydim. Ayağımada nike spor ayakkabımı geçirdim. Telefonumu komidinin üstünden alıp aşağıya indim. Baktım ki bizimkiler evde yok. Sadece Ayşe abla var. Ayşe abla bizim 15 yıllık çalışanımızdır.

Telefonuma gelen mesajla irkildim. Mesaj annemdendi. "kızım biz babanla alışverişteyiz. 2 saate kadar döneriz."

Ayşe abladan yanıma gelip "günaydın kızım sen şuraya otur, ben sana hemen bir şeyler hazırlayıp geliyorum." deyip hızlıca mutfağa gitti.

Ben de koltuğa oturup TV açtım. Hafta sonu olduğu için hiçbir şey yoktu. TV kapatmak zorunda kaldım.

Zaten Ayşe abla da kahvaltımı getirmişti.Kahvaltımı yaparken "acaba bugün ne yapsam." diye düşünüyordum.

Telefonum titremeye başlayınca elime aldım. Arayan Simgeydi. Masanın üstünde dıran kulaklıklarıma takıldı gözüm. Hemen onları alıp taktım ve rahatça konuşmaya başladım. Bir yandan yemek yiyordum bir yandan da simge ile konuşmaya başlamıştım.

_Alo Eda nasılsın?

_İyiyim Simge sen nasılsın?

_Bende iyiyim. Ben şey dicektim.

_Ney dicektin?

_Bugün biz kızlarla bowling salonuna gidicez sen de gelmek ister misin?

_Kimler var?

_Ece, Yağmur, Ceyda, Burcu, Sude, Ada, Buket, ve ben. Sen de gelsene.

_Malesef Simgecim ben gelmek istemiyorum.

_Yaaa lütfen Eda.Hep birlikte olalım.

_Tamam yaa tamam geliyorum.

_Yarım saat sonra seni kapının önünden alırız. Gelince görüşürüz.

_Tmm bekliyorum.

Kahvaltım da bitmişti. Tepsiyi mutfağa götürdüm ve odama çıktım. Üzerimi değiştirme gereğinde bulunmadım sadece saçımı yukarıdan at kuyruğu yaptım.

Yatağıma sırt üstü uzanıp telefonu elime aldım. Sosyal medyada dolaşırken birden sinirlendim çünkü herkes sevgilisi ile fotoğraf çekilip atmıştı. Benim sevgilim yoktu. Ve böyle giderse evde kalacak gibi görünüyordum. Aşağıdan gelen korna sesi beni düşüncelerimden ayırdı.

Hemen pencereye koştum. Aşağıda siyah bir ford duruyordu.  Sanırım Simgelerdi. Aşağıya indim. Ayşe ablaya seslenip çıktığımı söyledim.

Arabaya bindiğimde arabayı Simge kullanıyordu. Yanında da Buket oturuyordu. Arka koltukta ise Ece ve Ada oturuyordu. Bende yanlarına oturdum. Biz zaten genelde 3ümüz olarak takılırdık. Ece ve Ada kuzendi. Diğerleri nerde diye sordum. Onlar bowling salonuna geçmişler.

SENİ SEVİYORUM ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin