Bu ses Mert'e aitti. Bana doğru yürümeye başladı. Yanıma geldiğinde birbirimize bakıp iyi olan kazansın dedik ve oyuna döndük. İlk ben atış yapacaktım. 3 raunt kim kazanırsa oyunun kazananı olacaktı. 1. ve 2. rauntlarda ilk ben sonra Mert atış yapacaktı. 3. rauntta ise ikimiz birlikte atış yapacaktık.
Yağmur 5 ten geriye doğru saymaya başladı. "5, 4, 3, 2, 1 ve başlaaa" demesiyle kendimi hazırladım. Heyecanlıydım. Aklımda binlerce sorular dolaşıyordu. Ya kazanamassam, kazanamayıp rezil olursam, ya benden daha iyi oynuyorsa.... düşüncelerimden sıyrılıp atışımı yaptım.
Yağmur sunmak için mikrofonu eline aldı." veee Eda ilk rauntta 5 te 5 yaptııııı. Bir alkış alalımmm. " Alkışlamalar durunca sıra Mert'e geçti. Mert'te hazırlanıp atışını yaptı.
İnanmıyorum Mert te 5 te 5 yapmıştı. 2. rauntta durum yine aynıydı. Artık durum kritikleşmeye başlamıştı. Bu rauntta ikimiz birlikte atış yapacaktık. İkimiz aynı anda atışımızı yaptık. Herkes nefesini tutmuş bizi izliyordu. Ben gözlerimi kapattım. Alkış sesleri geliyordu. Acaba hangimizi alkışlıyorlardı.
Ece ve Ada'nın bana sarılmasıyla gözlerimi açtım. İkimiz de eşit devirmiştik. Yağmur tekrar konuşmaya başladı "veee durum beraberineee. sizi tebrik ediyorum Eda ve Mert.Mert yanıma gelip "tebrik ederim Eda. İlk defa bu kadar güzel oynayan bir kız görüyorum. Neredeyse bir ara kaybedicem diye korktum. Bende gülümsedim ve bizimkilerin yanına gittim. Kalkıyorduk. Bende telefonumu Ada'dan alıp arayan soran var mı diye baktım. Kimse aramamıştı.
Dışarı çıktığımızda ben eve geçmek istediğimi söyledim. Simge beni eve bıraktı.
Odama çıkar çıkmaz kendimi yatağın üstüne attım. Bu şekilde yatarak bembeyaz tavanı birkaç dakika izledikten sonra kalkıp banyoya gittim. Köpüklü bir küveti haketmiştim. Küveti hazırladıktan sonra üzerimi çıkartıp içine girdim. Gerçekten de su çok güzeldi.
Kapım çalınıyordu. "Eda nerdesin? annemin sesiydi bu ses.
"Banyodayım anne."
Annem "Daha çıkmıyor musun kızım?
Ben" tamam anne şimdi çıkıyorum." dedim. Bornozumu giyip saçımı da havluyla sardım ve banyodan çıktım. Doğru giyinme odama geçtim. Üzerime pijamamın ayıcıklı beyaz t-shortunu altımada ayıcıklı siyah eşofmanımı giydim. Ayağımada ayıcıklı gri panduflarımı giyerek makyaj aynamın önünden telefonumu alıp merdivenlere yöneldim.
Aşağıya indiğimde annemler sofrada beni bekliyorlardı. Ben de yerime oturup beklettiğim için özür diledim ve yemeğe başladık.
Yemekten sonra salonda hep birlikte oturuyorduk. Anneme bir telefon geldi. Annem mutfağa gitti. Bende telefonuma yöneldim. Annem babamı mutfağa çağırdı. Benden gizledikleri bir şeyler vardı. Babamın arkasından bende kalkıp mutfak kapısının önünde durup dinlemeye başladım. Annem babama fısıldayarak bir şeyler söylüyordu. Salona doğru geleceklerini anladığımda hemen koltuğa oturup telefonla uğraşıyormuş gibi yaptım.Annemler gelip "Kızım şirketten telefon geldi. Bizim acilen çıkmamız gerek. Bu gece gelemicez." dedi ve hemen çıktılar. Evde şuan tek başımaydım. Annem ve babam çıkmıştı. Ayşe ablada sofrayı kaldırıp bulaşıkları yıkadıktan sonra çıkmıştı.
Telefonuma yönelip Ece'i aradım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM ADAMIM
ChickLitaşk bir oyundur. Kimi bu oyunda başarılı olur, kimi başarısız... Ben aşkımı buldum. Onu kimse elimden alamaz. Seni seviyorum adamın. Hiç bırakmaya da niyetim yok.