5. BÖLÜM

25 3 2
                                    

"Ben sonra açarım deyip kutuyu odama götürdüm" Ada'nın bakışları masanın üzerinde duran yiyeceklere kaydı.
Ben "Hadi film izleyelim." dedim. Ece "Ne izliyeceğiz?"dedi.
Ada" korku filmi izleyelim mi? "diye sorunca Ece'ye baktım. Ece korku filmi izlemeyi istemiyordu.
" Olur izleyelim. "dememle Ece itiraz etti. Ama oylama sayısıyla izleyecektik.Ben korku filmini DVD taktım. Kızlarda içerden cips, çikolata ve kolaları getirdiler.
Korku filminin ani çıkışlarında Ada ve Ece bana sarılıyordu. Aniden çığlık atıyordu.

Film bittiğinde saat 02.48 idi. Kızlar bu gece bizde kalacağı için odama çıkıp onlar için 2 tane pijama getirdim.

Ece ve Ada ikisi birlikte "Eda lütfen birlikte yatalım. Biz korkuyoruz." dediler.
Ben "Ada sende mi korkuyorsun?"

" Tamam her neyse benim yatağa üçümüz birlikte yatarız." dedim ve benim odama çıktık. Odam düzenliydi.

Kapıdan girince karşıda baştan başa cam, önünde ise iki tane renkli tekli koltuk, koltukların arasında küçük bir siyah masa, diğer duvarın önünde 2 kişilik krem rengi yatağım ( aslında 2 kişilik ama 5 kişi bile yatar) , yatağımın yan taraflarında krem rengi komidinlerim, komidinlerin üzerinde gece lambalarım yanlarında da okuduğum bir iki kitabım, karşı duvarda tablolar krem rengi çalışma masam ve siyah sandalyesi,  ortalama iki metre uzunluğunda kitaplığım, kitaplığın önünde üç tane renkli minder, siyah ve krem renginden oluşan bir fon perde, ortada daire şeklindeki siyah ve krem renginin bulunduğu bir halı ve son olarak iki kapı... Bu kapılardan biri giyinme odama diğeri ise tuvalet ve banyoya açılıyordu.

Kızlara giyinme odamı gösterip Y
yatağımın üzerine bağdaş kurup oturdum. Telefonumu elime aldım. Saate baktığımda saatin 03.15 olduğunu gördüm. Saatin çok geç olmasına rağmen uykum yoktu.

İnternetimi açıp instagrama girdim. Herkes okulu asmış geziyordu. Zaten okulun son haftasıydı. Bende gitmek istemiyordum ama annem ve babam zorla gönderiyordu. Ece ve Ada ile birlikte astığım olmuştu. Aslında bu haftada bir gün okula gitmeyip bir yerlere gidebilirdim ama tek başıma. Nedense canım yanlız gitmek istiyordu.

Giyinme odamın kapısı açıldı, içeri Ece ve Ada pijamalarla girdi. Bende ayağa kalkıp yatağın üzerini açtım. Ece bir yanıma Ada diğer yanıma geçti. Bende ortada kaldım. Uykum yoktu ama gözlerim hafiften kapanmaya başladı. Ve sonunda daha fazla direnemeyerek kendimi uykunun kollarına bıraktım.

Sabah olduğunda Ece ve Ada yanımda yoklardı. Uyanmış olmalıydılar. Kalktım. Banyoya doğru yürüdüm. Aynamın önüne geçip elimi yüzümü yıkadım. Banyodan çıkınca giyinme odama geçtim. Gardırobumun kapağını açtım. Bugün spor şıklığı elde etmek istiyordum. Üzerime beyaz önünde kulaklık ve bir kahve bulunan t-shortumu giydim. Altımada gri kotumu giyip ayağıma gri konverslerimi giydim. Kapıyı  açtığımda karşımda birden Ada'yı görünce korktum. Ada "Bende tam seni uyandırmaya geliyordum. Uykucu" dedi ve bana baktı. Ben korktuğum için gülüyordu. Ada'yı susturup merdivenlere yöneldim. Burnuma mis gibi kokular geliyordu.

Mutfağa gelince gözlerime inanamadım. Çünkü bizim tembel kızlar masayı donatmıştı. Peynirli börek, ıspanaklı börek, patatesli börek, tuzlu kurabiye, tatlı kurabiye, kek, elmalı turta, bal, kaynatılmış yumurta, tereyağı, salça, çilek reçeli ve dumanı üzerinde tüten bir çay.

"Kızlar kesin evlenirler ama sen evde kalırsın. Bu masada yaptığın tek şey çay. Bak bak yaşıtların neler yapıyor sen bir şey bilme."

İç sesim haklıydı ama sen haklısın dersem daha da konuşurdu. "sus be sen kendine bak konuşmaktan başka bir şey yapamıyon." dedim.
Sanırım dışımdan konuşmuştum.
Çünkü kızlar bana bir şey mi dedin gibisinden bakıyorlardı. Kafamı iki yana salladım. kızlarda pek uzatmadılar. Ben sofraya oturdum. Ada 'da oturdu. Ece ise masanın fotoğrafını çekiyordu.

"Ece hadi otursana boşver fotoğraf çekmeyi. " dedim.

" Olmaz Eda şimdi çekip hemen paylaşmam gerek."

"Biz hepsini bitirircez sana kalmıcak ama. "

"Tamam ya çektim işte, sıra paylaşmakta."

Biz Ada ile yemeğe başladık. Benim gözüme en çok patatesli börek cazip geliyordu patatesli böreğe elimi uzattım. Çok lezzetliydi. İnanmıyorum. Kızların bunu banada öğretmesi lazım.

"Kızlar bunlar çok güzel. Ellerinize sağlık. " Banada öğretin bunları.

İkisi birlikte " Afiyet olsun canım. " Öğretiriz zaten çok kolay. dediler.

Kitabın bu bölümünde heyecan katacaktım aslında ama direk konuya girmek istemediğim için aklımdakileri daha sonraki bölümlere yazacağım. 😍😘❤️.

SENİ SEVİYORUM ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin