Telefonuma yönelip Ece'yi aradım.
_Alo Ece napıyon tatlım?
_İyi canım sen napıyon?
_İyi bende. Sana bir şey söylüceğim.
_Söyle Edacım.
_Şimdi bize gelebilir misin?
_Şimdi mi?
_Evet. Annemlerin işi çıkmış babamla birlikte şirkete geçtiler.
_Tamam. Gelirim.
_Ada'yı da arıcam. Eğer o da gelirse üçümüz takılırız.
_Tamam. Gelince görüşürüz.
_Görüşürüz.
Ece geliyordu. Ada da gelirse süper olurdu. Sıra Ada'yı aramaya gelmişti.
Ada'nın annesi genelde geceleri Ada'yı dışarı çıkmasına izin vermiyordu._Alo Eda naber?
_İyi Ada sen?
_İyi bende.
_Bize gelebilir misin?
_Bilmiyorum annem izin vermez gibi ama almaya çalışırım.
_Ece 'yi de aradım. Geliyor şimdi. Sende gelsene.
_Tamam. Ben seni birazdan arayayım.
_Tamam canım. By by
_By.
Kapı çaldı. Ece olamazdı. Daha yeni konuşmuştuk. 5 dakika bile olmamıştı. Konuştuğumuzda evdeydi. Annemler de olamazdı çünkü bu gece gelmiceklerdi. Kapıyı açtım. Kimse yoktu. Şöyle bir etrafa bakındım. Tam içeri girecekken kapının önündeki kutu dikkatimi çekti. Kutuyu alıp içeri girdim. Kutuyu masanın üzerine bıraktım. İçini açıp açmamakta kararsızdım. Kimden gelmiş olabilirdi ki. Telefonum çalıyordu. Arayan Ada'ydı.
_Alo Ada geliyor musun
_Eda malesef gelemiyorum. Annem izin vermiyor.
_Ada sen anneni bi verir misin? Bir de ben konuşayım belki izni ben koparabilirim.
_Tamam vereyim ama hiç sanmıyorum izin vereceğini.
_Alo Eda.
_Alo Serpil Abla nasılsın?
_İyiyim Eda sen nasılsın?
_İyiyim bende.
_Annenler napıyo kızım?
_İyiler onlarda. Şimdi şirkette bir iş çıktı oraya gittiler.
_Hımm.
_Serpil Abla Ada bize gelebilir mi?
_Bu saatte mi?
_Ece gelirken alır onu.
_Tamam o zaman. Annenlere selam söyle.
_Aleykümselam. Söylerim.
Şimdi Ece'yi aramalıydım.
_Alo Ece nerdesin?
_Evden çıkıyom şimdi.
_Gelirken Ada'yı da alıp gelebilir misin? Serpil Abladan zor izin aldım.
_Tamam alırım.
_Gelince görüşürüz canım
_Görüşürüz Ece.
Dolabın kapağını açıp tüm cipsleri ve çikolataları çıkardım. Cipsleri büyük cam kaseye döktüm. 3 tane büyük cam kase de dolmuştu. Çikolataları da alıp tepsiye koydum. Kolayı dolaptan çıkardım. Neredeyse Ece'lerde gelirdi.
Kapı çalıyordu. Kapıyı açtım. Ece ve Ada'ya sarıldım İçeri aldım. Ece'nin ilk dikkatini masanın üzerindeki kutu çekti. "Bu kutu ne Eda?" Aa gerçekten ben kutuyu unutmuştum. "Bilmiyorum ki ben de. Kapı çaldı açtığımda bu kutuyu buldum." Ece ve Ada açalım mı diye soran gözlerle bana bakıyordu. "Ben sonra açarım deyip kutuyu odama götürdüm."Bölüm biraz kısa oldu ama inanın telafi edicem. Bir sonraki bölüm daha çok heyecanlı olacak. Şuan birazını aklımda tasarladım. Sıra yazıya dökmekte. 5. bölüm de görüşmek üzere...
SEVİYORUM HEPİNİZİ... 😇😊😍😘❤️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SENİ SEVİYORUM ADAMIM
ChickLitaşk bir oyundur. Kimi bu oyunda başarılı olur, kimi başarısız... Ben aşkımı buldum. Onu kimse elimden alamaz. Seni seviyorum adamın. Hiç bırakmaya da niyetim yok.