8.BÖLÜM

21 1 0
                                    

Kutuyu açtığımda içinde fotoğraflar ve bir CD vardı. Fotoğrafları elime aldım. Fotoğraflarda babam başka bir adama para veriyordu . Fotoğrafların altında tarihleri de vardı. Daha 2 gün önce vermişti. Neden para veriyordu acaba? Bunları bana niye gönderdiler? Benimle ne alakası vardı bu fotoğrafların? Kafamda deli sorular...

CD yi elime aldım hemen DVD yi odamdaki televizyona bağladım. İçine CD yi yerleştirdim. Ve başladı.

Merhaba Eda. Baban şuan burada.Biz gizli çekim yapıyoruz. Babanın bundan haberi yok. Olsa zaten buraya gelmez. Gelelim saadete neyse ya ben anlatmayayım. Sen izle.

Babam ve yanında bir kişi daha vardı. Konuşmalarında Adam Edamı geri almak istiyorum diyordu. Babam bunu Edaya söyleyemeyiz. İstersen daha çok para veririm. Ama sakın Eda'nın haberi olmasın. dedi. Adam Benim parayla pulla işim yok bana kızımı verin yoksa sizi polise şikayet ederim kızımı benden uzak tutamassınız. diye tehditkarca bağırdı.

Kızımı mı? nasıl olur yaaa?Benim şimdi Selim Karaca benim babam değil miydi?

Buradan gerisini dinleyemedim. Gözlerim dolmaya başladı. Artık videoyuda göremiyordum. Kendime hakim olamayarak gözyaşlarımı bıraktım. Evde kimse olmadığından hıçkıra hıçkıra ağlıyordum. Gözyaşlarımı silip mektubu elime aldım. İçini açtım.

Meraba kızım. Şuan senin baban Selim sanıyorsun. Şimdi yazacaklarımı bilmen gerek. Selim senin baban değil.

Annen seni doğururken öldü. Şimdiki annen Mehtap'ta çocuğunu kaybetmiş doğumda. Selim de gerçek annen olan Pelin'in öldüğünü duyunca doktora yüklü miktarda para vermiş ve Mehtap'a çocuğunun öldüğünü söylememişler. Mehtap seni doğumdan beri kızı sanıyordu. Bu  gerçeğindaha iki gün önce öğrendi. Doktorlar bana kızın ve eşin doğumda öldü dediler. Sanki o zaman  dünyam başıma yıkıldı. Gerçekleri doktor bu vicdan azabı ile yaşayamamış ve bana ulaştı. Her şeyi tek tek anlattı. Duyduklarıma inanamadım. Sonra ben de bir hafta önce babanı buldum. Her şeyi bildiğimi falan söyledim. CD de olduğu gibi bana para teklif etti.

Şuan ki amacım seni üzmek değil. Sadece gerçekleri bilmeni istiyorum. Bundan sonra istersen Selimlerde yaşamaya devam et ama artık gerçekleri biliyosun. Aşağıda numaram ve adresim var bana ulaşmak istersen de arayabilirsin.

                             GERÇEK BABAN
                                         Demir Çetin

05×××××××××

İstanbul.............................
     
         Seni çok özledim kızım

Mektupta okuduklarım gerçek olamaz. Artık bu evde kalamam. Ayağa kalkıp banyoya gittim. Aynada kendime baktım. Gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu. Gözlerim şişmişti. Saçlarım darmadağın olmuştu. Saçımı yüksekten bir topuz yaptım. Hemen giyinme odama geçip bavulumu çıkardım. Bavulun içine 4 tane t-short, 5 tane pantolon, pijamalarımı ve 2 tane spor ayakkabımı koyup bavulumu kapattım. Odamdan fotoğrafları, CD yi, mektubu alıp aşağıya indim. Masanın üzerinden telefonumu kulaklığımı ve şarj aletimi bavulun ön gözüne attım. Fotoğrafları masanın üzerine fırlattım. Mektubu katlayıp arka cebime koydum. Boş bir kağıt ve yazan bir kalem aldım Sandalyeyi çekip oturdum. Veda mektubumu yazmaya başladım.

Sevgili sahte annem ve babam ;

Evet artık her şeyi öğrendim. ama sizden öğrenmek yerine başkasından...

Annem sahtede olsan senin benim üzerimde çok emeğin var. Biliyorum ben gidince üzüleceksin.
Ağlayacaksın. Ama yüreğin benim ladar parçalanamaz. Seni üzmek istemem ama artık bu evde yerim yok. Bu bir veda mektubumdur.

Evet Selim sana baba diyemem artık. Her şeyi para ile satın almaya çalışıyorsun ama yanılıyorsun. Her şey para değildir bu hayatta.

Ben artık bu evden gidiyorum. Sakın beni aramaya kalkmayın. Ben başımın çaresine bakarım. Bana ulaşmayada çalışmayın. Sizleri çok sevmiştim ben.

                                                        Eda

SENİ SEVİYORUM ADAMIMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin