sunt convinsă că știi ce părere am eu despre prieteni. niște rechini, gata să te înhațe. niște fiare sălbatice care abia așteaptă să te vadă pus la pământ, ca să te poată ataca. niște hiene gata să-ți fure mereu ceva foarte important pentru tine. și știu că nu-i frumos să asociez animalele cu oamenii, dar asta-i părerea mea, părere pe care ai reușit să mi-o schimbi puțin după ce am devenit prietene. vezi tu, nu știam că voi avea vreodată prieteni virtuali, nici că voi ajunge să țin atât de mult la o persoană din mediul online. firea mea face practic imposibil asta. acum un an, când noi două am început să vorbim, eram puțin sceptică, dar acum e clar singurul lucru care mă încântă cu adevărat. ești una dintre puținele persoane cu care pot împărtăși tot ceea ce simt și tot ceea ce gândesc, pentru că știu că tu nu mă vei judeca și nu mă vei răni. și mai știu că dacă voi cădea, tu vei fi mereu acolo să mă prinzi.
au trecut atât de multe luni de când ne cunoaștem și ne-am trimis atât de multe mesaje în tot acest timp, ajungând să te cunosc așa cum mă cunosc pe mine. datorită ție am înțeles că prietenii virtuali sunt cei mai minunați prieteni pe care cineva îi poate avea câteodată. și știi, nu contează câți kilometri sunt între noi două. într-o zi voi reuși să te privesc în ochi, să te strâng în brațe și să vorbim față în față despre pasiunile noastre și despre planurile noastre de viitor. iar ziua în care noi voi două ne vom întâlni va sosi foarte curând, îți promit. curând vom reuși să vorbim fără a ne trimite mesaje. curând vom fi doar noi două și nimeni altcineva. amintește-ți mereu că tu ești specială, că tu poți reuși orice, că tu ești cea mai deșteaptă și cea mai pricepută persoană pe care am cunoscut-o vreodată. nu te mai subaprecia, pentru că tu nu meriți asta. de fapt, nimeni nu merită asta. renunță doar atunci când simți că nu mai poți, și ia-o din nou de la capăt, ori de câte ori va trebui. continuă să găsești puterea de a zâmbi, indiferent cât de mari sunt probleme tale și continuă să speri, pentru că speranța e cea care ne face puternici. visează în continuare, iubește necondiționat și continuă să citești mai mult decât o faci acum. o să pătrunzi în sute de universuri magice, alături de personajele tale preferate. pentru că meriți asta. meriți să fii fericită, indiferent de ceea ce faci. și dacă aș muri, te rog să treci peste. oamenii se nasc și mor. poate că vei suferi și că-ți va fi greu, dar sunt convinsă că vei fi suficient de puternică să treci peste. amintește-ți cât de mult am ținut (și continui să o fac) să țin la tine, și nu uita că indiferent de oră sau de zi, m-am gândit la tine și la noi două, la prietenia noastră. să-ți aduci aminte de asta dacă nu voi mai fi, și sunt convinsă că durerea va dispărea puțin câte puțin.
ești ghicitoarea care m-a făcut să realizez ce valoare au prietenii online. datorită ție am realizat că nu trebuie să te vezi zilnic cu un om pentru a-l iubi. și tot datorită ție am învățat că am dreptul la o persoană cu care să vorbesc zilnic despre probleme mele. am tot dreptul să-ți spun că te iubesc.
cu sinceritate, fata care te consideră o minune apărută brusc în viața ei.
CITEȘTI
teo, fata cu scrisorile
Short Storyscrisori către persoanele care au pătruns în grădina sufletului meu și au plantat semințe sub formă de idei, sentimente și păreri, care au prins cu timpul rădăcini puternice și bine înfipte în pământ. minunata copertă realizată de către californica...