scrisoare către tine, dragă soră

858 16 12
                                    

uneori nu te suport și alteori te prețuiesc mai mult decât mă prețuiesc pe mine. sunt convinsă că te iubesc. sau e ceva mai presus de iubire, habar n-am. știu doar că te-aș proteja în orice situație, așa cum tu m-ai protejat și continui să o faci. ești prietena mea, persoana căruia îi pot împărtăși secrete și o parte din sufletul meu. mă bucur că ne-am petrecut nopți întregi discutând anumite subiecte și vorbind despre diverse probleme ce ne măcinau de mult timp. mă bucur că m-ai înțeles mai bine decât a făcut-o mama. mă bucur că ai fost acolo când am avut nevoie. a însemnat mult pentru mine. m-ai influențat pozitiv și continui să o faci. sunt convinsă că e greu să fii sora mai mare, mereu responsabilă pentru toate, mereu cea vinovată, mereu cea certată, dar e în regulă. acum sunt aici, pentru a-ți lua apărarea și pentru a te susține. fără tine viața mea ar fi fost monotonă, mult prea simplă. n-aș fi știut ce înseamnă să te joci cu mingea în fața casei, n-aș fi știut cum să construiesc un om de zăpadă. ți-ai asumat multe riscuri și pentru asta te apreciez. dacă mor, să știi că te voi proteja în continuare. voi fi îngerul tău păzitor și o să fiu acolo, deși prezența nu-mi va fi simțită. bucură-te în continuare de viață și luptă pentru a-ți îndeplini visurile, ignoră lumea și iubește-te mult. schimbă-ți părerea despre mama, căci ea e o femeie minunată care ar da orice pentru a ne ști pe noi două în siguranță, și încearcă s-o înțelegi, pentru că mama e totul în lumea asta. e un înger păzitor. un prieten de încredere. un om căruia îi poți spune toate și care nu te va judeca, pentru că te va înțelege. sunt invidioasă pe tine pentru că reușești mereu să excelezi în toate, pentru că ești creativă și ambițioasă și pentru că la fel ca mama și tata, te sacrifici pentru oamenii din jurul tău. aspectul tău fizic e incredibil și nu trebuie să schimbi nimic la el, pentru că tu ești tu și ești frumoasă. și numai fizicul e de invidiat la tine, ci și sufletul. meriți multe, mai multe decât ți-aș putea oferi vreodată. așa că, dacă ar fi să mor, tu să-ți trăiești viața în continuare și să te bucuri de toate momentele, fie ele plăcute sau nu, pentru că viața e frumoasă și merită trăită. și dacă o să te mai gândești vreodată că sinuciderea e ultima soluție, adu-ți aminte că nu tu ți-ai dat viață pentru a ți-o lua. ești puternică și te iubesc, chiar dacă nu ți-am spus-o niciodată, chiar dacă nu ți-am arătat-o. continuă să scrii și să citești mult, căci exersând vei putea scrie opere ca ale lui Rowling și cred că asta îți dorești. ignoră lumea și continuă să crezi în tine. te iubesc.

             cu sinceritate, sora ta mai mică care te admiră mai mult decât ai crede. 

teo, fata cu scrisorileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum