scrisoare către îngerul meu păzitor

137 6 3
                                    

sunt clipe în care mă gândesc cât de tare m-am schimbat datorită ție. sunt clipe în care mă gândesc că dacă n-ai fi fost lângă mine să-mi dai sfaturi și păreri și idei, m-aș fi prăbușit. sunt și clipe în care mă gândesc că îți spun prea multe lucruri despre mine, și tu nu mai apuci să-mi spui nimic despre tine. sunt convinsă că voi învăța cu timpul să ascult oamenii, fără să mai vorbesc atât de mult despre mine. știi, uneori e foarte plăcut să ai cu cineva cu care să vorbești și să te înțeleagă. uneori e plăcut să ai pe cineva pe care poți conta la orice oră de zi și din noapte. se simte bine când cineva care are același comportament și aceeași gândire ca a ta, decide să vorbească cu tine și să te asculte. și-ți mulțumesc că mi-ai rămas alături chiar și după atât de mult timp. 

recent citisem ceva legat de pierderi. oamenii pierd autobuzul de șapte și sunt nevoiți să-ți aștepte pe cel de opt. oamenii pierd umbrelele prin trenuri și își pierd banii pe stradă. unii pierd noțiunea timpului atunci când se află lângă persoana iubită, alții pierzi zile și nopți preocupându-se de ceva ce va trece cu timpul. ce e și mai trist, e că oamenii pierd oameni. iar chestia asta se întâmplă în fiecare zi. treci pe stradă pe lângă oameni care au pierdut la rândul lor oameni și le citești tristețea sau ușurarea de pe față. pe unii îi vezi sărutându-se, pe alții ținându-se se mână, și te gândești că toate lucruri de care ei se bucură acum, nu vor dura la nesfârșit. cuplurile ce trec astăzi pe lângă tine, mâine nu vor mai exista. se vor pierde. dragostea, prietenia și simpatia se vor pierde atât de ușor, încât n-o să-ți dai seama când s-a petrecut totul. poate că noi nu ne vom pierde. poate că prietenia noastră va fi mai puternică decât orice altceva și va rezista timpului și anilor ce vor trece atât de repede. o parte din mine e conștientă că poți pleca în orice clipă, că relația noastră se va destrăma. o parte din mine se gândește că ne vom saluta absent pe stradă și vom schimba câteva cuvinte la o petrecere. partea aceea din mine se gândește la copiii mei care vor vedea pozele pe care noi le vom face. și mă vor întreba cine e în fotografie, cine e persoana alături de care zâmbeam cu gura până la urechi. o parte din mine să gândește că atunci când acea zi va sosi, eu le voi răspunde că ai fost persoana alături de care am trăit cele mai minunate momente din viața mea. iar ei? ei mă vor crede. știi de ce? pentru că e adevărat. deși o parte din mine e conștientă că te voi pierde, cealaltă crede că îmi vei rămâne alături până la sfârșit. că vom reuși să ne alinăm reciproc, la fel cum facem și acum. cealaltă eu se gândește că vom reuși să definim infinitul, că nu ne vom pierde niciodată. cealaltă parte îmi spune că trebuie să trăiesc fiecare moment petrecut alături de tine, pentru că într-un final, doar momentele contează.

vreau să-ți amintesc că în ciuda a ceea ce oamenii gândesc despre tine, contează doar ceea ce tu crezi despre tine. și îți spun să lași toate părerile negative și să înveți să nu-ți mai pese de ce spun ceilalți. amintește-ți mereu că ești o persoană atât de pură, de puternică, care impresionează prin tot ceea ce face, care e acolo pentru oricine și care reușește să lase o primă impresie bună oricând și oriunde. lasă gândurile negative despre tine și concentrează-te pe ceea ce ești tu cu adevărat. caută să-ți pui în evidență lucrurile care-ți plac la tine și-ți garantez că vei fi mult mai fericită. dacă într-o zi n-am să mai fiu acolo, să-ți trimit mesaje și să te încurajez, adu-ți aminte de tot ceea ce ne-am scris în aceste câteva luni. continuă să visezi și iubește-te. iubește-te pe tine și pe cei din jurul tău și acordă-ți mai multă atenție. nu te mai considera o încurcă-lume, pentru că-ți pot garanta că tu nu ești așa. îți mulțumesc că ți-ai deschis sufletul în fața mea și mă bucur am putut face și eu la fel, de fiecare dată când am simțit nevoia. și apreciez că mi-ai ridicat moralul de fiecare dată când nimic nu o mai făcea. de asemenea, îți mulțumesc că m-ai înțeles și mi-ai spus cuvinte de alinare ori de câte ori am avut nevoie. ești o persoană minunată și îți mulțumesc că ai apărut în viața mea.

n-am să te uit vreodată, indiferent de cât de mulți oameni voi cunoaște. pentru că faci parte din mine acum, și n-am cum să uit o persoană care m-a ajutat în clipele grele și care mi-a dăruit iubire atunci când primeam doar ură. 

cu sinceritate, prietena care deși nu se uită la anime-uri, îți înțelege pasiunea pentru ele. 

teo, fata cu scrisorileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum