scrisoare pentru tine, fostă prietenă

635 12 1
                                    

uneori mi-e dor de tine și de prezența ta, de momentele petrecute împreună și de lucrurile pe care le făceam amândouă, iar alteori mă bucur nespus că am renunțat să mai fim prietene. nu mă înțelege greșit, dar toate acele clipe minunate petrecute împreună au rămas în trecut, acolo unde ai rămas și tu. nu mai ești prietena mea pe care am cunoscut-o acum șase ani, ești diferită și schimbată, dar pot spune același lucru și despre mine. anturajul ne-a schimbat mult, iar acum ajung să nu te mai recunosc. nici nu-mi mai aduc aminte de ce ne-am certat, dar știu că eu am fost vinovată. știu că din vina mea n-am mai fost prietene, dar e în regulă. te-am pierdut pe tine, dar am câștigat alte persoane cu care nici nu credeam că voi vorbi vreodată. am colegii care mă susțin, am prietenii online cu care vorbesc și pe care îi iubesc, am zeci de cititori care mi-au devenit prieteni și care mă ascultă mai mult decât o faci tu acum. 

ne-am fi gândit noi că peste câțiva ani nici nu ne vom saluta când vom trece una pe lângă cealaltă? ne-am gândit vreodată că asta ar fi posibil? ne-am făcut planuri, ne-am imaginat cum vom trăi una cu cealaltă pentru totdeauna, dar toate acestea au fost scenarii false, un viitor pentru care amândouă nu eram pregătite. ai fost printre primele persoane care m-au învățat că acel „pentru totdeauna" e doar o minciună pe care, culmea, am crezut-o atât amar de vreme. și am sperat că totul va fi bine și că ne vom împăca, dar nu am mai putut fi prietenă cu cineva ca tine. ai multe secrete, nu lași o persoană să te cunoască total și nu te ții de promisiuni. dacă aș muri, știu că probabil ar fi un șoc de moment. nu te-ar afecta, pentru că niciodată nu te-a afectat ceea ce am făcut eu. o să suferi? probabil că nu. o să uiți de mine? da. și totul e atât de ironic, nu crezi? speram amândouă să fim prietene pe vecie, chiar și după moarte, iar acum avem alți prieteni, iar noi două am devenit două străine cu o mulțime de amintiri. o să-mi lipsești, căci ai însemnat atât de mult pentru mine cândva. cândva ai făcut parte din sufletul meu. cândva te iubeam. cândva eram prietene. cele mai bune prietene. e trist să-ți vezi prietenii copilăriei transformându-se în străini.

             cu sinceritate, a ta fostă prietenă pe care probabil ai uitat-o de mult.

teo, fata cu scrisorileUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum